Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie in sistem de leasing financiar a unui autoturism transport persoane cu 9 locuri pentru proiectul ?Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a comunei Victoria, judetul Iasi in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocupare


Anunt de participare numarul 136652/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VICTORIA
Adresa postala: Primaria Comunei Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Localitatea: Victoria, Cod postal: 707580, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CRETU, Tel. +40 232-295120, Email: [email protected], Fax: +40 232-295120, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie in sistem de leasing financiar a unui autoturism transport persoane cu 9 locuri pentru proiectul ?Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a comunei Victoria, judetul Iasi in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Comuna Victoria, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia unui autoturism transport persoane cu 9 locuri in sistem de leasing financiar pentru poiectul ?Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a comunei Victoria, judetul Iasi in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca?. Acestea vor fi prestate cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66114000-2 - Servicii de leasing financiar (Rev.2)
34110000-1-Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acizitia unui autoturism transport persoane cu 9 locuri in sistem de leasing financiar pentru poiectul ?Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a comunei Victoria, judetul Iasi in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca? Valoarea estimata fara TVA: 96 000, 00 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 96, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: 1000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1) prin virament bancar in contul nr. RO56 TREZ 4065 004X XX00 0362 deschis la Trezoreria Iasi, cod fiscal 45403052) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante; Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.3) prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Atentie! Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cunatumul si forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate mai sus, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de aretine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre aceste situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de acizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European, POSDRU 2007 ? 2013, BUGETUL NATIONAL SI CONTRIBUTIA BENEFICIARULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular A 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular B 3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFP din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care depune oferta. 4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 21 6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20, Persoane din cadrul Primariei comunei Victoria, jud. Iasi fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Cretu Daniel ? primar, Apavaloaie Dumitru-Daniel - contabil si urmatorii consilieri locali: Zaharia Gheorghe, Ursu Gheorghe, Chimu Mihai, Bordeianu Florenta, Buduroi Ioan, Ciobanu Constantin, Edutanu Vasile, Loghin Benoni, Pavel Vasile, Poncu Daniela, Poncu Florin, Popescu Nelu, Trufanda Ioan. Documente ce dovedesc inregistrarea a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii; b)Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat de ANAF sau Balanta de verificare la 31.12.2011, Declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani.
Declaratie privind efectivele de personal. Declaratie privind resursele tehnice angajate in executia contractului de furnizare.
Declaratie privind subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: primaria Comunei Victoria Iasi, Com Victoria, jud Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta comunitara nerambursabila din Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara nr.5 Promovarea masurilor active de ocupare, Domeniul major de interventie 5.2 Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale in ceea ce priveste dezvolatrea resurselor umane si ocuparea fortei de munca
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer