Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie lucrari - Reabilitare sistem de incalzire Camin T7, Reabilitare sistem de incalzire Camin T8, Reabilitare sistem de incalzire Dispensar Studetesc, Reabilitare sistem de incalzire Camin T21"


Anunt de participare numarul 25991/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: IASI, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278680, Int. 2423, In atentia: Iulia Teodor, Email: [email protected], Fax: 0232-271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232-278680, Int. 2423, In atentia: Iulia Teodor, Email: [email protected], Fax: 0232-271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Camin T19 - parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232-278680, Int. 2423, In atentia: Iulia Teodor, Email: [email protected], Fax: 0232-271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Imobil T, parter, camera A-02, Tel.0232-278680, Int. 2548, In atentia: Iulia Lipsa, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie lucrari - Reabilitare sistem de incalzire Camin T7, Reabilitare sistem de incalzire Camin T8, Reabilitare sistem de incalzire Dispensar Studetesc, Reabilitare sistem de incalzire Camin T21"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Camine: T7, T8, T21 si Dispensar Studentesc , situate in Campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea, livrarea, montajul, reglajul si punerea in functiune a cate unui modul termic si a unei scheme tehnologice care sa furnizeze energie termica apa calda menajera pentru Caminele T7, T8, T21 si Dispensarul policlinic, in regim de functionare automat, sursa de agent termic primar fiind reteaua de termoficare a CET Iasi care deserveste punctul termic TV3, situate in Campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315000-8 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4
Valoarea estimata fara TVA: 672, 268.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare max. 2% din valoare contract(Lot1-2300, Lot2-2100, Lot3-1600, Lot4- 2000). Garantie de buna executie , la incheierea contractului , 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A - Sectiunea IV;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B - Sectiunea IV;3-certificat de atestare fiscala;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;5.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul III.(Fomularul 6-Sectiunea IV.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 12F (Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Nominaliz.respons.tehn.cu exec.si prez.in copie a doc.de atest. Prezentarea unui certificat prin care se atesta respectarea standardelor europene de asigurare a calitatii: ISO 9001.-Prez.unei decl.ref.la efectiv.mediu anual al pers.ang.si al cadr.de conduc.in ult.3ani.Form. 12I.-Prez.unei decl.ref.la utilaj, inst., echipam.tehn.de care poate disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de lucr.- Form.12H -Prez.de inf.priv.proport. in care contr.de lucr.urm.sa fie indepl.de catre subcontr.si specializ.acestora.-Form. 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17680
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul este de 60 lei /lot, la caseria Directiei Servicii Studentesti, T18, parter, Campus Tudor Vladimirescu din Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2007 10:00
Locul: Sala Senatului Univ. TehniceGh.Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer