Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie lucrari constructii si echipament tehnologic auxiliar pentru Statia de sortare a deseurilor, in cadrul Proiectului Phare-2003 Colectarea selectiva a deseurilor menajere in scopul reducerii deseurilor nedegradabile de pe raza orasu


Anunt de participare numarul 32336/15.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Radoiu Nicolae, Tel.0269 561147, Email: [email protected], Fax: 0269 561012
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Marton Daniel
Adresa postala: Primaria orasului Cisnadie, P-ta Revolutiei, nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269/561147, Fax: 0269/561012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie lucrari constructii si echipament tehnologic auxiliar pentru Statia de sortare a deseurilor, in cadrul Proiectului Phare-2003 Colectarea selectiva a deseurilor menajere in scopul reducerii deseurilor nedegradabile de pe raza orasului Cisnadie in Orasul Cisnadie, judetul Sibiu, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul or. Cisnadie, domeniul public al orasului Cisnadie, cu folosinta actuala platforma de colectare deseuri, identificat in CF Cisnadie cu numarul topografic 5081/1 al parcelei CAD.NDS 1215
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie lucrari constructii si echipament tehnologic auxiliar pentru Statia de sortare a deseurilor, in cadrul Proiectului Phare-2003
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari si echipament tehnologic aferente statiei de sortare a deseurilor ce vor face obiectul achizitiei sunt precizate in Caietul de sarcini - SECTIUNEA III
Valoarea estimata fara TVA: 493, 354.41EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de 16.615 lei.Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare CES 2003 - cod Proiect: RO 2003/005-551.05.03.03.01-01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: -completare formularea) F 12A ;b) F 12B;c) F 12C, conform SECTIUNII 1 FORMULARE, Certificat de atestare fiscala emis de AFPL, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.Persoane juridice romane: 1. Certificat constatator - original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - actionariatul societatii (asociatii) societatii;
- sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- obiectul principal de activitate si cel secundar (cod CAEN), care sa ateste posibilitatea desfasurarii activitatilor precizate de CPV 45 000000-7; CPV 45 100000-8 si conexe.- capitalul social al societatii. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile, fata de data limita a depunerii ofertei.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: scrisoare de bonitate bancara- valoare minima: - Euro., ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de Autoritatea competenta de pe raza localitatii in care este inregistrat sediul social al ofertantului (exercitiul financiar incheiat la 31.12. 2006), completare formular F 15cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: 450.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: un contract similar finalizat privind executia de lucrari de constructii hale din panouri metalice sau/si achizitii de echipamente si utilaje pentru pastrarea calitatii mediului (apa, aer, sol) (recomandare buna executie din partea beneficiarului), Completare formular F 12F.- un contract similar cu valoarea de min. 150.000 euro executie constructii din panouri metalice sau/si achizitii de echipamente si utilaje pentru pastrarea calitatii mediului (apa, aer, sol), minim o recomandare pentru lucrari similare, cu valoarea de min.150.000 euro (precizate la cap. V.4) finalizata in perioada: iunie 2004- iunie 2007, completarea formularului nr. 12H, prezentarea de CV-uri privind calificari ale personalului;
- atestate privind calificarea profesionala (min. 1 inginer constructor - sef de santier, 1 inginer specializat in structuri, 1 inginer/tehnician specializat in instalatii; 1 inginer specializarea mecanic sau electromecanic, sau utilaj tehnologic. - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului (Formular nr.12I), certificat de conformitate sau agremente tehnice pentru materialele destinate lucrarilor, precum si pentru echipamentele si utilajele ce se vor achizitiona pentru statia de sortare a deseurilor, Persoana autorizata pentru activitati ce privesc protectia muncii sau un contract valabil incheiat cu o firma specializata in activitati ce privesc protectia muncii, Certificarea sistemului de management de mediu sau dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitati de constructii.subcontractare contract: minim 10%-maxim 30% Formularul F 12G, Certificarea standardului de asigurare a calitatii pentru activitati de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 15:15
Locul: sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Cisnadie, or. Cisnadie, str. P-ta revolutiei nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii cu imputernicire si copie a documentului de identitate pt reprezentant, in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate pt persoanele fizice .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare CES 2003 - cod Proiect: RO 2003/005-551.05.03.03.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: bd. Victoriei, nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217724, Fax: 0269/217104
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la conostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: P-ta Revolutiei, nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel.0269/561147, Fax: 0269/561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer