Licitatie Publica - Contract de achizitie medicamente antineoplazice.
Anunt de participare numarul 54372/04.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie medicamenteantineoplazice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau - B-dul M-sal Averescu nr 2 bis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul Judetean de urgenta Buzau va achizitiona 17 tipuri de medicamente necesare functionarii in bune conditii a activitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452100-8 - Antineoplazice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Doxorubicinum 50 mg-150 fl. , 2.Epirubicinum 50 mg -93 fl., 3.Cyclophosphamidum 200 mg-750 fl., 4.Gemcitabinum 1g-200 fl.5.Gemcitabinum 200 mg-375 fl., 6.Paclitaxelum 30mg/5ml-150 fl., 7.Docetaxelum 40 mg/mlx0, 5ml-100 fl, 8.Docetaxelum 40 mg/mlx2ml-40 fl.9.Oxaliplatinum 100mg-25 fl.10.Oxaliplatinum 50mg-25 fl.11.Carboplatinum 10 mg/mlx15ml-250fl.12.Cisplatinum 50mg-375 fl.13.Vinorelbinum 10mg/mlx1ml-125 fl.14.Fluororacilum 250mgx5ml-2500 fl.15.Vincristinum 1mg -14 fl.16.Calcii Folinas 15mg-1000 cps.17.Dacarbazinum-107 fl.
Valoarea estimata fara TVA: 533, 020.26RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile cu max 20% prin acte aditionale.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.07.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala este de 10443 lei si garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea fara T.V.A. a acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din Fondul Asigurarilor Sociale de Sanatate , iar plata se va face cu ordin de Plata numai prin Trezorerie , in termen de 180 zile de la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune , iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formularA).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art181(formularB).Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile la bugetul de stat si Bugetul local (Formular B1).Pentru persoane juridice Certificat constatator eliberat de ORC valabil la data licitatiei care va face dovada ca domeniul de activitate corespunde ob.procedurii(original).Pentru persoane juridice straine documente din care sa rezulte apartenenta profesionala conform legislatiei tarii de origine a rezidentului (in copie legalizata tradus in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 -vizat de organele competente (copie legalizata)Informatii Generale. Se va completa formularul B 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZATIA DE COMERCIALIZARE SI DISTRIBUTIE EN-GROS DE MEDICAMENTE ELIBERATE DE M.S.F.
AUTORIZATIA DE DEALER EMISA DE PRODUCATOR
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate: Certificat ISO 9001/2000/echivalent european
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S12-014099 din 18.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OPin contul BRM-Terminal Buzau, cont RO79RNCB0096000991800001, la BCR sucursala Buzau, CUI1562694, sau casierie, str.Unirii, bloc 10BCD, etaj 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta , B-dul M-sal Averescu nr 2 bis (Camera - Raport Garda)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor si alte persoane care solicita in scris participarea.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Stada Emile Zola nr 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu nr 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238/720689, Email: [email protected], Fax: 0238/720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 13:36