Licitatie Publica - Contract de achizitie medicamente medicamente HIV
Anunt de participare numarul 57649/03.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie medicamente medicamente HIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco sediul autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare26 pozitii medicamente HIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451400-4 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26 de pozitiiconform loturilor
Valoarea estimata fara TVA: 109, 891.49RON
II.2.2) Optiuni
Da
se va suplimenta coantitate cu 30 % in functie de fondurile alocate .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU-garantie de participare , NU - garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din Fondul Asigurarilor Sociale de Sanatate , iar plata se va face cu ordin de Plata numai prin Trezorerie , in termen de 180 zile de la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune , iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formularA).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art181(formularB).Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original sau copie legalizata.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice Certificat constatator eliberat de ORC valabil la data licitatiei care va face dovada ca domeniul de activitate corespunde ob.procedurii(originalsau copie legalizata.).Pentru persoane juridice straine documente din care sa rezulte apartenenta profesionala conform legislatiei tarii de origine a rezidentului (in copie legalizata tradus in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 -vizat de organele competente (copie legalizata)Informatii Generale. Se va completa formularul B 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniformular C1, Se vor anexa si 3 recomandari(copie), emise in perioada cuprinsa intre 01.01.2007- pana la data licitatiei .AUTORIZATIA DEDE COMERCIALIZARE SI DISTRIBUTIE EN-GROS DE MEDICAMENTE ELIBERATE DE M.S.F.AUTORIZATIA DE DEALER EMISA DE PRODUCATOR .declaratie pe proprie raspundere privind existenta in stoc a 33 % dinmedicamente le ofertate .
declaratie pe proprie raspundere de insusire a formei de contract propuse
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate: Certificat ISO 9001/2000 la ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: cost doc.30 lei la care se adauga TVA, iar plata se poate face in contul BRM Terminal BuzauRO79RNCB0096000991800001, BCR sucursala Buzau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta , B-dul M-sal Averescu nr 2 bis (Camera - Raport Garda)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor si alte persoane care solicita in scris participarea.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Depunerea ofetei se va face la Registratura Spitalului Judetean de Urgenta bUZAU
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Stada Emile Zola nr 4 , ,Localitatea: Ploiesti , ,Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642 , ,Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu nr 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238/720223, Email: [email protected], Fax: 0238/720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 19:09