Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie pentru furnizarea de autogunoiera compactoare 18 m3 aferent proiectului „Sistem eficient de gestionare a deseurilor ?orasul Flam?i si ?comunele Frumusica, Copalau, Prajeni si Cosula"


Anunt de participare numarul 100122/17.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)
Adresa postala:  ORAS FLAMANZI, Localitatea:  Flamanzi, Cod postal:  717155, Romania, Punct(e) de contact:  DAN REBENCIUC, Tel. 0745057921, Email:  [email protected], Fax:  0231552626, Adresa internet (URL):  www.primariafl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie pentru furnizarea de autogunoiera compactoare 18 m3 aferent proiectului „Sistem eficient de gestionare a deseurilor ?orasul Flam?i si ?comunele Frumusica, Copalau, Prajeni si Cosula"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul primariei orasului Flamanzi, jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de furnizare va cuprinde 1 buc. autogunoiera compactoare noua cu capacitatea de 18 m.c. pentru proiectul „Sistem eficient de gestionare a deseurilor in orasul Flamanzi si in comunele Frumusica, Copalau, Prajeni si Cosula"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. autogunoiera compactoare, noua, cu capacitatea de 18 m3
Valoarea estimata fara TVA: 444, 944.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 4.000 lei;Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului ( fara TVA ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2006 PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. priv.eligibilitatea; Declar.priv. ne?adr. ?preved.art. 181 din O.U.G. nr.34/2006; Declar. priv. calit. de participant la procedura; Certif.de atestare fiscala ( bug. de stat si local ), valabile la data deschiderii ofertelor(?orig. sau copii legaliz. );
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este minim 800.000 lei. Pentru unitatile economice nou ?iintate se va lua ?calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul ?curs;
Copie dupa bilantul contab.al societatii pe anul 2009, vizat si ?egistrat de catre organele competente. Rezultatul exercitiului financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil pe anul 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare si AnexaUn contr. de furniz.similar ( autocompact. ) care d.p.d.v. valoric sa nu fie mai mic de 120.000 lei fara TVA sau echiv.in euro ( 1€= 4, 0715 lei, la cursul inforeuro din luna aprilie 2010 ) saucel mult trei contr.de furniz.similare ( autocompact.) cumulate care d.p.d.v. valoric sa nu fie mai putin de 200.000 lei fara TVA sau echivalentul in euro ( 1€= 4, 0715 lei, la cursul inforeuro din luna aprilie 2010 ).
Copii: - contr. similar/similare solicitat/solicitate si prezentat/prezentate ?formularul/formularele de experienta similara;
- procesul-verbal de receptie a produsului/produselor pentru care se prezinta contract/contractele de furnizare;
- recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor, corespunzatoarecontractului/contractelor de servicii prezentat/prezentate in formularul/formularele de experienta similaraAutoriz.de livr. a produs. de la producator, in copie ( atat de la produc.autosasiului cat si de la produc. suprastructurii );
Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage pentru produsele ofertate ( at?pentru autosasiu c?si pentru suprastructura );
Existenta unui service, abilitat de producatorul sasiului si al suprastructurii, situatla cel mult 100 km fata de sediul autoritatii contractante;
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui
angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului
calitatii;Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001, ISO 14001 ( sau echivalente ) ptr. ofertant si producatori si EN 1501-1 pentru suprastructura compactoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi ( 24 ore )
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 11:30
Locul: Primaria Orasului Flamanzi, Str. Dumitru Iov, nr. 284, jud. Botosani, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ( care vor avea asupra lor ?uternicirea precum si actul de identitate )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006Componenta Phare „Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215.383, Fax:  0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul primariei orasului Flamanzi
Adresa postala:  Oras Flamanzi, Localitatea:  Flamanzi, Cod postal:  717155, Romania, Tel. 0231552351, Email:  [email protected], Fax:  0231552626, Adresa internet (URL):  www.primariafl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer