Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie pentru microscoape optice


Anunt de participare numarul 116707/11.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 296, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email:  [email protected], Fax:  0212219071, Adresa internet (URL):  www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare - Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie pentru microscoape optice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Biologie Bucuresti
Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Un contract de achizitie a 32 bucati microscoape optice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38515200-0 - Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
38518000-9-Microscoape cu camp larg de cuprindere, microscoape stereoscopice sau microscoape de disectie (Rev.2)
38518100-0-Microscoape cu camp larg de cuprindere (Rev.2)
38518200-1-Microscoape stereoscopice sau microscoape de disectie (Rev.2)
38634000-8-Microscoape optice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de achizitie a 32 bucati microscoape optice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 20000 leiGarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat fiscal ANAF; Certificat fiscal taxe locale; Certificat de inregistrare; Certificat Constatator;Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cu traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 10 - se completeaza; (cerinta obligatorie - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie 3 500 000 lei. Curs de schimb: 2007 ? 1 EUR = 3, 33 lei; 2008 ? 1 EUR = 3, 68; 2009 ? 1 EUR = 4, 23. Curs de schimb din data de 01 martie 2011:1 EUR = 4, 21 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara:
Lista principalelor contracte, livrari etc. in ultimii 3ani, precum si copii ale acestora certificate ?conform cu originalul?. Se completeaza Formular 8.Cerinta minima obligatorie ? minim 1 maxim 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani, pana la data deschiderii ofertelor, cu valoare cumulata de 1 750 000 lei.
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? Se solicita o recomandare, original ori in copie certificata ?conform cu originalul?. (Certificat constatator)
- Resurse umane
- situatia personalului disponibil (personalul de specialitate, parte comerciala si asistenta tehnica, service, training etc.) pentru executia contractului, pregatirea cadrelor de conducere Formular 11 ? original.
Cerinta minima obligatorie: specialisti cu experienta profesionala in produsele (montare, instalare, punere in functiune, training, service etc.) care constituie obiectul prezentei achizitii. Specialistii trebuie sa fie instruiti de producatorul produsului (va prezenta dovezi in acest sens ? diplome, certificate de training etc. in copie legalizata) in cazul in care ofertantul nu este producatorul direct al produsului.- autorizatie de livrare de la producator
- aviz de functionare si service eliberat/eliberate de Ministerul Sanatatii
- Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
587
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:55
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:00
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, parter, c. 104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Observatorii UCVAP desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleor nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia VIII Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice Institutul de Biologie Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Tel. 0212219202, Email:  [email protected], Fax:  0212219071, Adresa internet (URL):  www.ibiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer