Licitatie Publica - Contract de achizitie pentru Microscop Electronic de Transmisie (TEM) cu Accesorii si Microscop Electronic de Scanare (SEM) cu catod conventional si Accesorii
Anunt de participare numarul 110191/28.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instituttie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare - dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie pentru Microscop Electronic de Transmisie (TEM) cu Accesorii si Microscop Electronic de Scanare (SEM) cu catod conventional si Accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 296, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie pentru Microscop Electronic de Transmisie (TEM) cu Accesorii si Microscop Electronic de Scanare (SEM) cu catod conventional si Accesorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511200-2 - Microscoape electronice cu transmisie (Rev.2)
38511100-1-Microscoape electronice cu scanare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie pentru un Microscop Electronic de Transmisie (TEM) cu Accesorii si un Microscop Electronic de Scanare (SEM) cu catod conventional si Accesorii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 70000 lei, prin instrumente de garantie emise in conditiile legiiGarantie de buna executie - 10% din valoarea fata TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile art 181 din OUG 34/2006
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea /apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? in copie certificata ?conform cu originalul?.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 10 - se completeaza; (cerinta obligatorie - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie 3.500.000 lei, conform H.G. 925/2006). Curs de schimb: 2007 ? 1 EUR = 3, 33 lei; 2008 ? 1 EUR = 3, 68; 2009 ? 1 EUR = 4, 23. Curs de schimb din data de 20 octombrie 2010:1 EUR = 4, 29 lei.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara:
Lista principalelor contracte, livrari etc. in ultimii 3ani, Formular 8.? minim 1 maxim 3 contracte finalizate pana la data deschiderii ofertelor, cu valoare cumulata egala cu valoarea estimata.? un contract finalizat in ultimii trei ani pentru un produs similar (TEM) celui achizitionat.
? un contract finalizat in ultimii trei ani pentru un produs similar (SEM) celui achizitionat.- O recomandare in copie certificata ?conform cu originalul?.- Resurse umane - Formular 11.
Cerinta minima obligatorie: specialisti cu experienta profesionala in produsele care constituie obiectul prezentei achizitii.
- autorizatie de livrare de la producator
- autorizatie de manipulare emisa de autoritatile competente (CNCAN) valabila la data deschiderii ofertelor
- permis de exercitare nivel 2 emis de CNCAN pentru personalul desemnat pentru punerea in functiune
- Certificat ISO 9001, 14001, ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Caracteristici tehnice si functionale
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde de cate 1 zi cu 1 zi pauza. Se liciteaza doar pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2550
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 10:15
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, etaj 1, camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, Observatorii desemnati UCVAP, persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Savropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia VIII - Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 13:47