Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie pentru produsele Autospeciala de interventie EOD, Robot de interventie EOD, Manipulator robotic si Detector de metale de mare adancime cu unitate de stocare a datelor.


Anunt de participare numarul 60356/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bd. Timisoara, Nr. 5c, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Hristodorescu, Tel.0040 21 318 50 44, Email: [email protected], Fax: 0040 21 318 50 32, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie pentru produsele Autospeciala de interventie EOD, Robot de interventie EOD, Manipulator robotic si Detector de metale de mare adancime cu unitate de stocare a datelor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie pentru produsele Autospeciala de interventie EOD, Robot de interventie EOD, Manipulator robotic si Detector de metale de mare adancime cu unitate de stocare a datelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144600-4 - Vehicule militare (Rev.1)
29221890-9-Utilaje de incarcare sau de manipulare (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
33262600-0-Sistem de detectare a explozibililor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 cpl - Autospeciala de interventie EOD
2 cpl Robot de interventie EOD
2 cpl Manipulator robotic
2 cpl - Detector de metale de mare adancime cu unitate de stocare a datelor
Valoarea estimata fara TVA: 482, 471.26EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1 = 2.600 EUR, Lot 2 = 5.700 EUR, Lot 3 = 190 EUR, Lot 4 = 100 EUR.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat de o autoritate competenta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OuG 34/2006. Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage descalificarea ofertantului.
Ofertantul va face dovada inregistrarii/atestarii ori apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, de minim:
- 1.500.000 RON / 405.000 EURO, pentru Lot 1
- 3.300.000 RON / 891.000 EURO, pentru Lot 2
- 110.000 RON/ 29.700 EURO, pentru Lot 3
- 60.000 RON / 16.200 EURO, pentru Lot 4
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile, cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie de minim 4.970.000 / 1.341.900 euro.
Existenta unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, mai mica decat valorile susmentionate, atrage descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a livrat in ultimii 3 ani minim un produs similar cu cel solicitat de autoritatea contractanta, pentru fiecare lot in parte, pentru care depune oferta. De asemenea, in cazul in care ofertantul nu este producator, acesta va prezenta autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producatorul acestora. Imposibilitatea probarii livrarii a cel putin unui produs similar (pentru fiecare lotpentru care se depune oferta) sau lipsa autorizatiei de livrare atrage descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 12:00
Locul: sediul CN ROMTEHNICA SA Bucuresti, B-dul Timisoara nr.5C, sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele standardului EN-ISO-9001:2001.Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau imposibilitatea demonstrarii implementarii standardului de calitate cerut (sau echivalent) atrage descalificarea ofertantului. Garantiile de participare se pot constitui in lei sau euro. Cursul de schimb leu/euro va fi cel comunicat de B.N.R., valabil pentru data de 05.09.2008. C.N. Romtehnica S.A. organizeaza procedura in numele U.M. 02550 Bucuresti. Contractul de achizitie se incheie de catre C.N. Romtehnica S.A.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de asistenta juridica din cadrul C.N. Romtehnica S.A.
Adresa postala: B-dul Timisoara, nr. 5C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Tel.0040 21 318 50 44, Email: [email protected], Fax: 0040 21 318 50 32, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer