Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie prin leasing tractor si remorci


Anunt de participare numarul 146908/30.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. +40 235361437, In atentia: ing. Idriceanu Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultuta si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie prin leasing tractor si remorci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Directia silvica Vaslui, municipiu Vaslui, str, Veteran Turcanu, nr.61
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea subunitatilor cu utilaje pentru activitatea de productie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
34223300-9-Remorci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tractoare- 1 buc.
Remorci - 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum total de 9070 lei din care : pentru lot 1 - 4400 lei , pentru lot 2 ? 4670 lei, iar perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, cu respectarea prevederilor art. 84.85 si 86 din HG 925/2006 si ale art. 43^1 din OUG 34/2006 .Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor. ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face conform art.86 al.5, lit. a) din HG 925/2006. Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR existent la data publicarii anuntului de participare.Potrivit art.86 alin.6 din HG 925/2006 ofertantul poate sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011 .. Se poate constitui conf. prev. art89 din HG 925/2006, prin una din modalitatile : -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante; depunere numerar la casieria autoritatii contractante; retinere din facturi partiale , conf. art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: -Informatii generale - Formular 3A-Declaratie privind eligibilitatea - Formular 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Formular 7-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 8-Certificat pentru depunerea de oferta independenta cf.ord.314/2010- Formular B2Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Popoiu Dumitru2.Sirbu Vasilica3.Sandu Sorina4.Idriceanu Catalin5.Epure PaulOfertantii trebuie sa faca dovada ca nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art.182 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : -lot 1 ? 220044 lei ; -lot 2 ?233516 lei.Pentru respectarea principiului tratamentului egal se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR Completare formular ?Experienta similara?. Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006 Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : -lot 1 ? 220044 lei ; -lot 2 ?233516 lei.Pentru respectarea principiului tratamentului egal se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. Completare formular ?Experienta similara?. Indeplinirea acestei cerinte va oferi autoritatii contractante o garantie ca ofertantii au mai indeplinit contracte similare, avand experienta necesara pentru a duce la indeplinire viitorul contract. Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii ? este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca daca obligatiile contractuale vor fi indeplinite de catre un grup de operatori economici. Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoareOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Se va prezenta Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5773/09.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 11:00
Locul: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr.61, municipiu Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor cu delegatie semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte admisibile castigatoare clasate pe primul loc, cu acelasi pret, se vor notifica candidatii care au facut aceste oferte pentru a depune noi oferte financiare in plic inchis in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii comunicarii .Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? solicitat numai in cazul subcontractarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui - compartimentul juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. +40 235361437, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer