Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE privind CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CENTRULUI PENTRU PRODUCEREA MIXTURILOR ASFALTICE


Anunt de participare numarul 128600/20.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Matero-Ama
Adresa postala:  Str.In Lunca FN, Localitatea:  Campina, Cod postal:  105600, Romania, Punct(e) de contact:  Matei Mihai, Tel. 0244351188, Email:  [email protected], Fax:  0244351597, Adresa internet (URL):  www.matero.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: constructii si amenajarea teritoriului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE privind CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CENTRULUI PENTRU PRODUCEREA MIXTURILOR ASFALTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 105600 Campina
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE ACHIZITIE privind CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CENTRULUI PENTRU PRODUCEREA MIXTURILOR ASFALTICE prin Achizi?ie - STATIE DE PRODUCERE A MIXTURILOR ASFALTICE 160 to/h (1buc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43412000-4 - Malaxoare de pietris cu bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizi?ie - STATIE DE PRODUCERE A MIXTURILOR ASFALTICE 160 to/h (1buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 9, 520, 026RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor art. 122 lit.i si j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
70% FONDURI STRUCTURALE si BUGET NATIONAL30% BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind integritatea;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind conflictul de interese;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului1.Certificate constatatoareCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si obligatiile de plata la bugetele locale. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Certificatele vor fi valabile la data deschiderii licitatiei (cuprinse in perioada de valabilitate mentionata la fiecare certificat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate:
Pentru persoane juridice romane:
Certificate constatatoare (emise de Directiile Finantelor publice si Directiile Finantelor publice locale) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si cele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania si obligatiile de plata la bugetele locale, valabile la data deschiderii licitatiei. Documentele se vor prezenta (in original sau copie legalizata).
Certificatele vor fi valabile la data deschideriilicitatiei (cuprinse in perioada de valabilitate mentionata la fiecare certificat).
Pentru persoane juridice straine:
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara respectiva si obligatiile de plata la bugetele locale, valabile la data deschiderii licitatiei. - in original + traducere in limba romana de traducator autorizat, cu apostila.
-Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Pentru persoane juridice romane: vizat si inregistrat la organismele competente ? copie. Pentru persoane juridice straine: : vizat si inregistrat de organismele competente din tara respectiva - in copie - cu traducere in limba romana de traducator autorizat, cu apostila.-Fisa de informatii generale ? Formularul B2,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerin?a minima obligatorie : -Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minim 9.500 mii lei (minim 4.750 mii lei pentru I.M.M.)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( incepute si finalizate) ? Formular nr.12F2.- Fisa privind experienta similaraSe va completa Formularul 12F1.Prin experienta similara se intelege: experienta in furnizare de bunuri noi similare celor supuse prezentei proceduri, in ultimii 3(trei) ani.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si asigurarea cu personal de specialitate - Formular nr. 14Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului - Formular nr. 17B
Pentru personalul mentionat mai sus, se vor prezenta: CV-uri, copii dupa certificatele de atestare profesionala, precum si dupa legitimatiile /autorizatiile aferente, in termen de valabilitate si dovada ca se afla intr-o relatie contractuala de munca cu ofertantul(angajat/colaborator). - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Formular nr. 131. Certificat ISO 9001 sau echivalent ? sistem de management al calitatii - valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
2. Certificat ISO 14001 sau echivalent - sistem de management al mediului - valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
3. Certificat ISO 18001 sau echivalent ? sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale - valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).Pentru persoane juridice straine: Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin experien?a similara se in?elege: experienta in furnizare de bunuri noi similare celor supuse prezentei proceduri, in ultimii 3(trei) ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 3 ani a cel pu?in un contract al carui obiect a fost Furnizare - Statie de producere mixturi asfaltice.Ofertantul sau membrii grupului de operatori trebuie sa demostreze ca dispun de personal pentru realizarea contractului, echipa fiind alcatuita din minim urmatorii specialisti: -1 inginer utilaj de constructii / mecanic, specialist in domeniu, cu cel putin 3 ani experienta.Ofertantul sau membrii grupului de operatori trebuie sa demostreze ca dispun de serviciile unei unitati service autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termen de garantie
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
4.
Termen de interventie service
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
5.
- Indeplinirea normelor de poluare EURO
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
E815 / 15.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
122zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DIN FONDURI STRUCTURALE PRIN POS CCE 2007-2013 - AXA PRIORITARA 4 - DMI1 - OPERATIUNEA A) SI BUGET PROPRIU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Str. Stravropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in max.10 zile de la comunicare, la Institutia responsabila pentru solutionarea contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al mS.C. MATERO - AMA S.R.L.
Adresa postala:  str. In Lunca FN, jud. Prahova, Localitatea:  Campina, Cod postal:  105600, Romania, Tel. +40 244 351 188, Email:  [email protected], Fax:  0244 351 597, Adresa internet (URL):  www.matero.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2011 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer