Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date conform anexei 2A din OUG nr.34/2006, categoriei serviciilor 7


Anunt de participare numarul 145645/08.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Universitatilor, a Institutelor de Cercetare ? Dezvoltare si a Bibliotecilor Centrale Universitare din Romania
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Lucia Enescu, Tel. +40 213131605, Email: [email protected], Fax: +40 213120108, Adresa internet (URL): www.anelisplus.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociatia Universitatilor, Institutelor de Cercetare-Dezvoltare si Bibliotecilor Centrale Universitare - Anelis Plus
Adresa postala: BD. Carol I nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Rusu - Pentru caiet de sarcini, Tel. +40 232201001, Email: [email protected], Fax: +40 232201200, Adresa internet (URL): www.anelisplus.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatia Universitatilor, Institutelor de Cercetare-Dezvoltare si Bibliotecilor Centrale Universitare - Anelis Plus
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date conform anexei 2A din OUG nr.34/2006, categoriei serviciilor 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul AnelisPlus
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se aplica prev.art. 6 HG 925/2006.Contractul poate fi prelungit pentru maxim 4 luni (01 ianuarie ? 30 aprilie 2014) cu conditia existentei resurselor financiare la data incheierii actului aditional de prelungire a contractului si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii. Valoarea minima estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 1200000 lei fara TVA. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata pentru perioada de derulare a contractului: 01.10 ? 31.12.2013. Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea minima estimata a contractului incheiat pana la 31 dec.2013.Valoarea maxima estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari, pana la 30 aprilie 2014 este de 2800000 lei fara TVA. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, prin prelungirea contractului cu maxim 4 luni, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii.
Valoarea estimata lei fara TVA: intre 1.200.000 lei si2.800.000 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72416000-9 - Furnizori de servicii de aplicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Se aplica prev.art. 6 HG 925/2006.Contractul poate fi prelungit pentru maxim 4 luni (01 ianuarie ? 30 aprilie 2014) cu conditia existentei resurselor financiare la data incheierii actului aditional de prelungire a contractului si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii. Valoarea minima estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 1200000 lei fara TVA. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata pentru perioada de derulare a contractului: 01.10 ? 31.12.2013. Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea minima estimata a contractului incheiat pana la 31 dec.2013.Valoarea maxima estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari, pana la 30 aprilie 2014 este de 2800000 lei fara TVA. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, prin prelungirea contractului cu maxim 4 luni, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
se aplica prev art. 6 alin 3 din HG 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP: 12000 lei.Conform art.84-88 HG925/2006.Valabilitatea: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va utiliza Form 8sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii art. 86 alin.(2)?(4)HG925/2006.Daca se constituie prin virament bancar, transferul va fi in contul RO64BRDE240SV00510842400 BRD Iasi.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei in cuantumul, valabilitatea si forma solicitata vor fi respinse.Este recomandabil sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, se va retine contestatarului o suma conform art. 278^1 alin.1 din OUG34/2006 lit.b)intre 420001 lei si 4200000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei;Art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006 se aplica si cand contestatorul renunta la contestatie (art. 278¹ alin. 2).Pentru o evaluare si o raportare unitara a cuantumului echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul stabilit de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In caz de asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor IMM (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia se constituie in proc.de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Mod de prezentare: Avand in vedere ca procedura se desfasoara prin mijloace electronice, dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor inscrisa in anuntul de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie (formular 9): Garantia de buna executie se constituie prin orice instrument de garantare bancara/ de asigurari emis, in original la dispozitia autoritatii contractante de catre o banca/societate de asigurari.In cazul in care operatorii economici se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea IMM- urilor, acestia au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Operatorii economici aflati in aceasta situatie, vor prezenta act doveditor din care sa rezulte statutul de IMM.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 91 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si cofinantare.Cod PN-II-CT-PI-CD-2. Contractor in Contract de finantare: 266/10.05.2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata, fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (se va completa formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare)
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. (se va completa formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare). Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura prezenta aplicata pentru atribuirea contractului de prestari servicii.Conform prevederilor art. 182 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare: In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. (se va completa formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare). In conformitate cu prevederile art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catreorganele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata.OPERATORII ECONOMICI NEREZIDENTI (STRAINI) In ceea ce priveste declaratia de neincadrare in art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata ulterior, a operatorilor economici straini, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, pot prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (art. 182 alin 3 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata ulterior). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. (se va completa formularul din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire (formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura)
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.(se va completa formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare)
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: POPA Gheorghe, Presedinte Asociatia Anelis Plus;AGACHI Paul Serban, Manager proiect;BUTU Alina, Director executiv ? proiect Anelis Plus;DOCEA Vasile, Vicepre?edinte, membru in Consiliul director ANELIS PLUS;DINESCU Maria, Vicepresedinte ANELIS Plus, Membru in Consiliul director Anelis Plus;
MATA Dan Constantin, Consilier juridic ANELIS PlusVLAD Liviu Bogdan, Membru al echipei de proiect;RAILEANU Felicia, Contabil ANELIS Plus,
RUSU Octavian, Membru al echipei de proiect;FRANGU Octavian, Membru in Consiliul director Anelis Plus;
SILAGHI-DUMITRESCU Luminita, Responsabil pentru relatia cu beneficiarii;OLARIU Ivona, Manager resurse electronice ? proiect Anelis Plus;ALBU Cristina, Responsabil Domeniu Stiinte ingineresti ? proiect Anelis Plus;GHEORGHE Catalin, Membru in Consiliul director Anelis Plus;DACIAN Dragos, Membru al echipei de proiect;MORARU Camelia, Membru al echipei de proiect;CRAMARENCO Romana, Membru al echipei de proiect;GHISA EMILIA, Membru al echipei de proiect;ENESCU Alexandra Lucia, Membru al echipei de proiect; I
IOAN Adriana, Membru al echipei de proiect(art.69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata ulterior). Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata, fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoanele juridice romane: Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.
Pentru persoanele juridice straine: Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). (se va completa formularul nr.5 din Sectiunea Formulare)
Bilantul contabil (sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ) pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat la organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursurile anuale medii de referinta publicate de Banca Nationala a Romaniei astfel:
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 leihttp: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). (se va completa formularul nr.5 din Sectiunea Formulare)Bilantul contabil (sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ) pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat la organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursurile anuale medii de referinta publicate de Banca Nationala a Romaniei astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 leihttp: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (completare model formular nr. 6);2.Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de serviciilor;
3.O declaratie referitoare la echipamentele hardware si software ce vor fi utilizate de prestator in realizarea Contractului de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date pentru membrii asociatiei Anelis Plus pentru anul 2013 (completare model formular nr. 13);
4.Informatii referitoare la personalul ce va fi responsabil din partea operatorului economic de implementarea si derularea Contractului de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date pentru membrii asociatiei Anelis Plus pentru anul 2013 si specializarile acestora (completare model formular nr. 14);.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala Romana pentru moneda respectiva, astfel:
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 leihttp: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Toate documentele vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (completare model formular nr. 6);2.Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de serviciilor;3.O declaratie referitoare la echipamentele hardware si software ce vor fi utilizate de prestator in realizarea Contractului de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date pentru membrii asociatiei Anelis Plus pentru anul 2013 (completare model formular nr. 13);4.Informatii referitoare la personalul ce va fi responsabil din partea operatorului economic de implementarea si derularea Contractului de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date pentru membrii asociatiei Anelis Plus pentru anul 2013 si specializarile acestora (completare model formular nr. 14);.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala Romana pentru moneda respectiva, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 leihttp: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).si art .69^1 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Conform prevederilor art. 11 alin. (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata ulterior: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale : In situatia in care, in urma analizei ofertelor primite si dupa aplicarea criteriului de atribuire, pe primul loc se vor clasa 2 (doi) sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contina noi preturi. Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre noile oferte financiare va fi declarata castigatoare. Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape) nu se realizeaza o departajare a ofertelor autoritatea contractanta in baza art. 209 alin.1 lit.d) din OUG nr. 34/2006, va anula procedura de atribuire pentru lotul respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art256 indice2 OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Universitatilor, Institutelor de Cercetare-Dezvoltare si Bibliotecilor Centrale Universitare ? ANELIS PLUS
Adresa postala: Bd. Carol Inr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201151, Email: [email protected], Fax: +40 232201025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 19:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer