Licitatie Publica - Contract de achizitie produse - Subansamblu de achizitie pentru imagini video
Anunt de participare numarul 34499/01.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei, nr.2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Micea, Tel.0256403030, In atentia: as.ing.Cezar Popescu, Fax: 0256403150
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Facultatea de Automatica si CalculatoareFacultatea de Automatica si Calculatoare, Bd. V. Parvan nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, In atentia: as.ing.Cezar Popescu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Registratura UPT, Piata Victoriei, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, In atentia: as.ing.Cezar Popescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate(activitati)
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie produse - Subansamblu de achizitie pentru imagini video
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea"Politehnica" din Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Subansamblu de achizitie pentru imagini video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31710000-6 - Echipament electronic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Subansamblu de achizitie pentru imagini video - 1buc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 781.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare nu se solicita;Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea fara TVA a contractului constituita prin scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din surse proprii, iar plata se deruleaza prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare (contract legalizat)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular 12B);Certificat de inregistrare fiscala copie pe care se va mentionaconform cu originalul, semnata si stampilata;Certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata, in termen la data deschiderii;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.200
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (formular 12D)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 13:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa din partea reprezentantilor legali ai operatorului economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403026, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 15:09