Licitatie Publica - Contract de achizitie produse agricole si alimentare ( hrana ) in regim de cantina
Anunt de participare numarul 75439/13.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTASOCIALAFAGARAS
Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU NR.8, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIAMARIA SIPOS SIPOS, Tel.0268214998, Email: [email protected], Fax: 0268214998, Adresa internet (URL): Fagars, str. T. Vladimirescu, nr.8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie produse agricole si alimentare ( hrana ) in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social : Fagaras Str.Codru Dragusan, 17;Cresa saptamanala : Fagaras, str. Cerbului, nr.5;
Centrul de combatere a violentei in familie : Fagaras, Aleea Combinatului, nr.5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contrctul consta in furnizarea de hrana : produse agricole si alimentare in termen de 24 de ore de la efectuarea comenzii catre Cantina de ajutor social : Fagaras Str.Codru Dragusan, 17;Cresa saptamanala : Fagaras, str. Cerbului, nr.5;
Centrul de combatere a violentei in familie : Fagaras, Aleea Combinatului, nr.5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
03100000-2-Produse agricole si horticole (Rev.2)
03200000-3-Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
03220000-9-Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
03221100-7-Radacinoase si tuberculi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu se poate evidentia datorita faptului ca produsele sunt in numar de 111
Valoarea estimata fara TVA: intre 256, 880 si 281, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local al Municipiului Fagars
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Prezentare formular nr 12A)
Documente care demonstreazaneincadrarea in prevederile art. 181(Prezentare formular 12 B, Certificat fiscal, Certificat de atestare fiscala)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului professional sau/si
2 Bilantul contabil sau extrase de bilant sau/si
3.Declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, tinand seama de data la care persoana juridica s-a infiintat sau
4. Prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
1.Furnizori din judetul Brasov2.Capacitate de toleranta privind plata imediata
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
23.04.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 14:00
Locul: Fagaras, str.T.Vladimirescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Decembrie 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118090 +4(021)3118095, Fax: +4(021)3118090 +4(021)3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Asistenta Sociala Fagaras
Adresa postala: Str. T. Vladimirescu, nr.8, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel.0268/214998, Email: [email protected], Fax: 0268/214998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 12:13