Licitatie Publica - contract de achizitie-produse din beton (borduri)
Anunt de participare numarul 1861/12.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SERVICII COMUNALE TG-JIU
Adresa postala: str. Victoria, nr. 139, ,Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU ZAHARIA, Tel.0253238220, Email: [email protected], Fax: 0253238221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie-produse din beton (borduri)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Margaritarului nr.10
Tg.Jiu, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de achizitie produse din beton (borduri): 500 x 200 x 150;500 x 150 x 100
livrarea produselor se va face in termen de 5 zile de la data primirii comenzii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28814200-3 - Produse din beton (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
borduri 500 x 200 x 150 - 30.000 bc500 x 100 x 150 -6.000 bc
Valoarea estimata fara TVA: intre 320, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul se va prelungi cu maxim 3 luni dupa data de 31.12.2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.03.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 3000 RONgarantia de buna executie - 5% din valoarea contractului prin retineri succesive din facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, sau prin compensare cu taxe si impozite locale; op
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 12A; formularul 12 B, certificat unic de inregitrare emis de orc de pa langa tribunalul teritorial;certificat constatator eliberat de orc de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate: producerea si/sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2006 vizat si inregistrat de organele competente; certificat ISO 9001; certificat de calitate al produsului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casdieria unitatii; op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2007 12:00
Locul: DIRECTIA DE SERVICII COMUNALE TG.JIU, STR.VICTORIEI 139, TG.JIU, GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 02514151601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: b.dul Dinicu Golescu, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic
Adresa postala: str.victoriei 139, Localitatea: tg.jiu, Cod postal: 210234, Romania, Tel.025328224, Fax: 0253238221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 13:41