Licitatie Publica - Contract de achizitie publica ? proiectare si executie?Reabilitarea infrastructurii de baza in Centrul Istoric al Bucurestiului ? zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani ? P
Anunt de participare numarul 110121/26.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica ? proiectare si executie?Reabilitarea infrastructurii de baza in Centrul Istoric al Bucurestiului ? zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani ? PACHETUL 2?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Municipiul Bucuresti organizeaza procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractuluiProiectare si executie lucraripentru obiectivul de investitii: , ,Reabilitarea infrastructurii de baza in Centrul Istoric al Bucurestiului ? zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani ? PACHETUL 2?.
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de Sarcini, parte din Documentatia de Atribuire, pentru:
LOTUL 1: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Postei si Stavropoleos?
LOTUL 2: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Covaci, Gabroveni, Selari, Soarelui si Pasaj Francez ?
LOTUL 3: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Caldarari, Sepcari si Piata Sf. Anton?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Municipiul Bucuresti organizeaza procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractuluiProiectare si executie lucraripentru obiectivul de investitii: , ,Reabilitarea infrastructurii de baza in Centrul Istoric al Bucurestiului ? zona pilot A incadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independentei si Strada Lipscani ? PACHETUL 2?.
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de Sarcini, parte din Documentatia de Atribuire, pentru:
LOTUL 1: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Postei si Stavropoleos?
LOTUL 2: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Covaci, Gabroveni, Selari, Soarelui si Pasaj Francez ?
LOTUL 3: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reabilitarea infrastructurii de baza pe strazile Caldarari, Sepcari si Piata Sf. Anton?
Valoarea estimata fara TVA: 19, 924, 936RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de part.LOT1:98.000Ron, LOT2:186.000Ron, LOT3:112.000Ron conf. HG925/2006.Gar.de buna exec. 7% din pretul contr., exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local , plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conf. cu art.44 alin 2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita legalizarea acesteia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calit. de particip. la proc., Decl privind privind neincadrarea in prev. art. 180 din OUG nr. 34/2006, Decl privind neincad. in prev. art. 181 din OUG 34/2006, Certif fiscal elib de org de adm fiscala al unit adm teritoriale de pe raza careia soc isi are sediul social privind plata obligatiilor la bug de stat fara obligatii de plata restante. Certif. trebuie sa fie valabil la data desch ofert.Certif priv plata impoz si taxelor locale, valabil la data desch ofertelor.Certif pentru plata CAS (pt statele in care aut fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data desch ofertelor Pers.jurid. straine vor prezenta orice doc edificator pt dov eligibilitatii ? eliberat de autoritati ale tarii de origine Cazier judiciar al companiei (pt statele unde este aplicabil)..Decl. priv. istoricul litigiilor solutionate irevocabil in legatura cu contracte de achizitii publice in ultimii 2 ani, Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certif Const, Prez. in copie legal a certif de inreg (CUI), emis de O.R.C..Prez in copie legalizata a autorizatiei emise de Ministerul Culturii si Patrimoniului National prin care ofert poate desf activ in dom monumentelor istorice, dom Restaurare arhitectura, Inginerie ? Consolidare si/sau restaurare structuri istorice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Media rezultatului (profit si/sau pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007 , 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva , bilanturile contabile aferente anilor 2007, 2008, 2009 sau a conturilor de profit si pierdere aferente anilor 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate la organele competente, in copie conform cu original, Asigurarea riscului profesional, Terti sustinatori In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1Media cifrei de afaceri in infrastructura de transport pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009): cel putin: Pt.LOTUL 1:9.800.000, 00 RonPt.LOTUL 2:18.600.000, 00 Ron, Pt. LOTUL 3:11.200.000, 00 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala Prezentarea listei principalelor lucrari de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit ? proiectare si/sau executie infrastructura urbana - executate in ultimii 5 ani, Experienta similara, Resurse umane, Resurse tehnice, Informatii privind subcontractantii , Terti sustinatori(conform art. 190 din OUG 34/2006), Standarde de asigurarea calitatiiDovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.2Standarde de protectia mediuluiDovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationalaDovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conformitate cu SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovedirea experientei similare prin: Pentru LOTUL 1: prezentarea unui contract de proiectare si executie finalizat in ultimii 5 ani care sa cuprinda servicii de proiecare si lucrari de conservare si/sau reabilitare drumuri urbane in zone protejate istoric cu o valoare cel putin egala de 2.900.000, 00 Ron; prezentarea unui contract de executie drumuri urbane finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare a lucrarilor executate cel putin egala cu 2.000.000, 00 RonPentru LOTUL 2: prezentarea unui contract de proiectare si executie finalizat in ultimii 5 ani care sa cuprinda servicii de proiecare si lucrari de conservare si/sau reabilitare drumuri urbane in zone protejate istoric cu o valoare cel putin egalacu 2.900.000, 00 Ron; prezentarea unui contract de executie drumuri urbane finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare a lucrarilor executate cel putin egala cu 6.400.000, 00 RonPentru LOTUL 3: prezentarea unui contract de proiectare si executie finalizat in ultimii 5 ani care sa cuprinda servicii de proiecare si lucrari de conservare si/sau reabilitare drumuri urbane in zone protejate istoric cu o valoare cel putin egala cu 2.900.000, 00 Ron; prezentarea unui contract de executie drumuri urbane finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare a lucrarilor executate cel putin egala cu 2.700.000, 00 Ron, Astfel Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie minim pentru ficare lot in parte: Sef santier inginer CFDP (Cai Ferate Drumuri si Poduri), Responsabil Tehnic cu Executia in Constructii, Responsabil Controlul Calitatii, Arheolog, Topometrist, Proiectant drum, Urmatoarele dotari tehnice sunt obligatorii si reprezinta cerinte minime pentru fiecare lot in parte: Denumire/caracteristici principaleNr. Bucati1.Masini de transport si punere in opera1.1 Autobetoniera11.2 Autopompa11.3 Pompa stationare beton12.Excavator13. Miniexcavator14. Buldozer echipat cu sistem lasar15. Incarcator frontal16. Rulou compactor vibrator17. Placa compactoare38. Autobasculate2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 11:00
Locul: MUNICIPIUL BUCURESTI SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele participante la deschidere vor prezenta imputernicire in original si copie act identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA, IN CONDITIILE OUG34/2006, DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.291-293 SECTOR 6 ETAJ 10, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 0213055530, Email: [email protected], Fax: 0213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 14:10