Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica avand ca obiect : Furnizare si montare panouri si gard metalic din plasa bordurata - 80.645 ml


Anunt de participare numarul 132386/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Balint, Tel. +40 214120076, Email: [email protected], Fax: +40 214120078, Adresa internet (URL): www.sector5.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica avand ca obiect : Furnizare si montare panouri si gard metalic din plasa bordurata - 80.645 ml
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea si montarea se vor face la locatiile mantionate de beneficiar in comanda scrisa pe raza Sectorul 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE SI MONTARE PANOURI DE GARD METALIC DIN PLASA BORDURATApe raza Sectorului 5( locatiile vor fi indicate in comanda scrisa a beneficiarului )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928200-0 - Garduri (Rev.2)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montarepanouri de gard metalic din plasa bordurata ? 80.645 ml
Valoarea estimata fara TVA: 4, 032, 258RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare cf.art. 86 din HG 925/2006, 80.645 lei, dupa caz.Cuantumul garantiei de buna executie -5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 -Formularul 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69`1, din OUG 34/2006 -Formularul 2(1)
Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3
Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatateCertificat privind plata impozitelor si taxelor localePersoane juridice /fizice straine
Vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul 5 +cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de minim8.000.000 lei
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente
centralizator de preturi si devize incluzand extrase de materiale, manopera si utilaje-Formularul nr. 13
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani . Formularul 9Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic-Formularul nr.10Subcontractantii- Formularul 12Lista principalelor livrari de produse prestate in ultimii 3 ani-Formularul nr. 8
Fisa experienta similara ? Formularul 6Certificate ISO-9001 si ISO 14001
Tabel detalii producator-Formularul nr. 17
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de furnizare si montare a produselor
15%
Descriere:
3.
Garantia acordata produsului finit
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 12:00
Locul: STR. SF. ELEFTERIE, NR. 47-49, SECTOR 5, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Administrativ si Juridic
Adresa postala: Str. Sf Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel. +40 214120076, Fax: +40 214120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2011 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer