Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica avand ca obiect achizitia serviciului de intretinere si reparatii a tehnicii din inzestrare


Anunt de participare numarul 58734/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Punct(e) de contact: SATNOIANU MARCEL, Tel.021/4210811 int 386, In atentia: SATNOIANU MARCEL, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica avand ca obiect achizitia serviciului de intretinere si reparatii a tehnicii din inzestrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul societatii prestatoare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de intretinere si reparatii a autovehiculelor din gamele: Iveco, Toyota, Mercedes, Aro cu motorizare import Cod CPV 50112000-3, 50113000-0
Serviciu de reparare si intretinere a autobuzelor din gama Mercedes Cod CPV 50113000-0.
Oferta se va depune pe pachete astfel:
Pachetul 1 Repararea microbuzelor marca Iveco;
Pachetul 2 Repararea autoturismelor de oras si microbuzelor marca Mercedes;
Pachetul 3 Repararea autobuzelor marca mercedes;
Pachetul 4 Repararea autoturismelor de oras marca Toyota Corolla 1, 6 XL;
Pachetul 5 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 5.244 D cu motor Peugeot;
Pachetul 6 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244 cu motor Ford;
Pachetul 7 - Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244cu motor Toyota;
Pachetul 8 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244 cu motor Andoria Turbo
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachetul nr. 1
1 50112000-3Repararea microbuzelor marca Ivecoore 70
Pachetul nr. 2
2 50112000-3 Repararea autoturismelor de oras si microbuzelor marca Mercedes ore 60
Pachetul nr. 3
3 50113100-0 Repararea autobuzelor marca Mercedes ore 80
Pachetul nr. 4
4 50112000-3 Repararea autoturismelor de oras marca Toyota Corolla 1, 6 XL ore 40Pachetul nr. 5
5 50112000-3 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 5.244 D - Peugeotore 40
Pachetul nr. 6
6 50112000-3 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244 Ford ore 40
Pachetul nr. 7
7 50112000-3 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244 Toyota ore 20
Pachetul nr. 8
8 50112000-3 Repararea autoturismelor de teren marca ARO 244 Andoria Turbo ore 150
Valoarea estimata fara TVA: 121, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de buna executie a contractului.- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretulcontractului , fara T.V.A;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AUTORITATEA CONTRACTANTA este institutie publica subordonata Ministerului Apararii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care se incadreaza in una din situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului de calificare, , Situatia personala aofertantului : 1. Declaratie privind eligibilitatea formularul nr 1;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006 formularul nr 2.
Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu se acceptacompletarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document solicitat: Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului , , Situatiaeconomica si financiara1.Fisa de informatii generale Formularul nr. 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document solicitat:
- autorizarea pentru prestarea serviciilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului: Capacitatea tehnica si/sau profesionala 1. Autorizatie tehnica eliberata de RAR.Nota: Operatorul economic va face dovada ca este autorizat pentru prestarea serviciilor pentru care depune oferta;Se va depune o copie pentru fiecare autorizare care va fi stampilata de ofertant si se va consemna sintagma conform cu originalul.Autorizatia Tehnica trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 00:00
Locul: la sediul unitatii contractante: UM 02210, Soseaua Antiaeriana, nr. 12, sect. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer