Licitatie Publica - Contract de achizitie publica avand ca obiect prestarea de servicii de asistenta tehnica pentru conectare componenta software ECS2 a Sistemului Informatic Integrat Vamal la Domeniul Comun (DGTAXUD)
Anunt de participare numarul 53135/21.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Grafcenco, Valentin Radu, Tel.(40-21)3155858 int 513, In atentia: Adrian Costin, Director D.T.I.C.S.V., Email: [email protected] ; [email protected], Fax: (40-21)3102672, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica avand ca obiect prestarea de servicii de asistenta tehnica pentru conectare componenta software ECS2 a Sistemului Informatic Integrat Vamal la Domeniul Comun (DGTAXUD)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al Autoritatii Nationale a Vamilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul il constitue achizitionarea de servicii de asistenta tehnica pentru conectarea componentei software ECS Faza 2 a Sistemului Informatic Integrat Vamal National la Domeniul Comun al DG TAXUD prin Reteaua Comuna de Comunicatii a Comisiei Europene (CCN) si Sistemul Comun de Interfete (CSI).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii informatice si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestare servicii de asistenta tehnica pentru conectare componenta software ECS2 a Sistemului informatic Integrat Vamal la Domeniul Comun (DGTAXUD)
Valoarea estimata fara TVA: 420, 169RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
89 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6000 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin Trezorerie, dupa receptia calitativa a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice
- Pentru persoane juridice/fizice romane, cerinta obligatorie: Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului.
- Persoane juridice /fizice straine, cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca in perioada ultimilor 3 ani (2005 2007) ofertantul a realizat o cifra de afaceri medie anuala de min. 300.000 EU fara TVA.
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow pentru prestarea serviciilor in perioada impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea cerificatului de calitate ISO 9001 (sau echivalent) privind serviciile IT ale ofertantului.
-CV-urile a min. 6 specialisti cu responsabilitati majore in indeplinirea contractului. Din CV trebuie sa rezulte in special expertiza inimplementarea de componente software in Sistemul Informatic Integrat Vamal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S73-098603 din 15.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo nr.13, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor ce vor prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura, garantia de participare, imputernicire si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este cel prevazut de art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica- Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Str. Matei Millo, Nr.13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.3155858, Fax: 3158251
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 12:57