Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CU PRIVIRE LA CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE


Anunt de participare numarul 110776/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala:  PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920032, Romania, Punct(e) de contact:  RODICA STOICA, Tel. 0243230200, In atentia:  CEZAR GHEORGHE VALCAN, Email:  [email protected], Fax:  0243230250, 0243230400, Adresa internet (URL):  www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CU PRIVIRE LA CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: JUDETUL IALOMITA - CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA CU PRIVIRE LA CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE, Prezentul contract are drept scop contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 25.000 mii lei, cu trageri succesive, pe o perioada de 4 ani, fara perioada de gratie, cu dobanda ROBOR 1 M + punctele procentuale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR 1 M, care va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar necesar implementarii investitiilor:
- ?modernizare drum judetean DJ 212, km 58 +297 ? 61 + 299?
- ?modernizare drum judetean DJ 213, km 0+000-7+900?
- ?modernizare drum judetean DJ 201, Buesti -Albesti?
- ?modernizare drumuri judetene DJ 102H, 306A, 306?- ?consolidare Spital Judetean de Urgenta Slobozia ? etapa II?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei finantari rambursabile interne in suma de 25.000 mii lei, cu trageri succesive, pe o perioada de 4 ani, fara perioada de gratie, cu dobanda ROBOR 1 M + punctele procentuale practicate de ofertant in plus peste dobanda ROBOR 1 M.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 006, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul propriu al judetului Ialomita.Garantarea imprumutului: venituri proprii ale judetului Ialomita.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare. Nu au dreptul de a participa la procedura doua sau mai multe filiale/sucursale ale aceleiasi societati mama.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia sub conditie suspensiva(va intra in vigoare si va produce efecte numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, potrivit prevederilor H.G.nr.9/2007, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formularul nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.3.Certificat fiscal sau documente echivalente emise de autoritatea competenta, privind indeplinirea tuturor obligatiilor de plata, catre bugetul cosolidat al statului si catre bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.4.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse.Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa fie autorizat sa efectueze servicii de imprumut bancar.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect principal de activitate activitatea supusa procedurii de achizitie(cod CAEN corespunzator) si nu are inscrisuri sau mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, cu modificarile ulterioare, privind procedura insolventei.Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei sau o alta autoritate competenta similara(Copie autentificata).Copie dupa certificat de inregistrare fiscala.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 6.000 mii lei.Rezultatul ultimului exercitiu financiar sa fie pozitiv.Bilantul contabil pe ultimii trei ani (in copie certificata pentru conformitate, prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant), vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Fisa de informatii generale?completarea Formularuluinr.5.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a mai acordat cel putin un imprumut bancar unei autoritati publice locale sau clienti privati(art.188 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Lista principalelor servicii de acordare credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani (formular nr.6), insotita de recomandarea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va cuprinde o runda de o zi, in care ofertantii isi vor putea imbunatati oferta financiara(costul total al finantarii rambursabile), depusa anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 09:30
Locul: Piata Revolutiei, nr.1, municipiul Slobozia, judetul Ialomita, (Consiliul Judetean Ialomita).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti aiofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita, Directia Coordonare Organizare, Serviciul Juridic Coordonare Organizare.
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920032, Romania, Tel. 0243230200, Email:  [email protected], Fax:  0243230250, Adresa internet (URL):  www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer