Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de carburanti pe baza de card de credit


Anunt de participare numarul 77180/11.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT - ISCIR
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Geanina Magdalena Alexe, Tel.(+4021)4119760; 4119761, Email: [email protected], Fax: (+4021) 4119870, Adresa internet (URL): www.iscir.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de testari si analize tehnice-autorizare, supraveghere si control
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de carburanti pe baza de card de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra la statiile furnizorului, iar cardurile vor fi livrate la sediul ISCIR din Bucureti str. Sf. Elefterie nr.47-49, sector 5.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DECARBURANTI (benzina fara plumb, motorina )PE BAZA DE CARD DE CREDIT PENTRUISCIR- Centrul de Formare Profesionala (CFP) SI TOATE SUBUNITATILE TERITORIALE ISCIR (15 inspectii teritoriale)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cardurile de carburanti vor permite creditarea fara dobanda a consumului pentru luna in curs, in limita a 300 de litri de carburant / luna / autoturism, pentru un parc cu 98 autoturisme (benzina), 1 autolaborator 150 litri/luna (motorina).
Se vor asigura un numar de 5 carduri de rezerva care vor fi alimentate numai la solicitarea achizitorului.
Contractul poate fi suplimentat cu o valoare de pana la 20% din valoarea estimata a contractului. Suplimentarea cantitatii de carburanti pe baza de card credit va fi conditionata de existenta surselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Prelungirea contractului nu poate depasi o durata de 4 luni de la data expirarii duratei contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 410, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 4000 lei.Garantie de buna executie a contractului de furnizare, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular ANEXA 1 si 2; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ORIGINAL care, la data depunerii, sa nu fie mai vechi de 30 de zile de la data eliberarii.
Fisa de informatii generale-semnata si stampilata in original-Formular nr.3.Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competentesau orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Operatorul va face dovada ca detine cel putin doua statii de distributie in fiecare resedinta de judet unde se pot utiliza cardurile de carburant pe baza de credit.
Cerinte obligatorii:
-Se va depune o lista/tabelcu statiile de distributie de carburanti auto din tara unde se poate efectua alimentarea cu ajutorul cardului de credit inclusiv toate datele deidentificare( adresa, program, persoana de contact, nr.telefon, etc) semnata si stampilata in original.
1)Informatii privind experienta similara ( completare formular 9 pentru cel putin 3 contracte- semnat si stampilat in original) sau 2) Minim 3 scrisori de recomandare din partea altor beneficiari din care sa rezulte ca si-au indeplinit obligatiile contractuale si ca nu au existat neintelegeri sau litigii intre parti sau3)Certificate constatatoare eliberate de autoritati contractante in baza HG nr.1337/2006, privind modul de indeplinire a contractelor de achizitie publica .
4)Orice combinatie intre cele de mai sus, dar nu mai putin de 3 documente doveditoare
Autorizare pentru livrarea produselor/autorizatie pentru comercializarea produselor, emisa de catre producatorul produselor ofertate.Declaratie de conformitate data conform formularului 8 in baza HG nr.1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului (semnata si stampilata in original de reprezentantul legal)
Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, sau orice alte probe sau dovezi care probeaza in mod concludent asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in termen de valabilitate - copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere: Oferta cu valoarea totala cea mai mica (lei)
2.
Numar statii
30%
Descriere: Nr maxim statii de distrib a comb prin card din RO
3.
Termen livrare card
10%
Descriere: Termen de livrare a cardurilor (zile calend.)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. a participa la etapa finala de licitatie electronica (EFLE), operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Alte informatii: in Documentatia de atribuire atasata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 10:00
Locul: ISCIR, Biroul Achizitii Publice Contracte, str.Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Lasedinta de deschidere sunt admisi sa participereprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se regasesc in "Informatii suplimentare oferite de autoritatea contractanta"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat
Adresa postala: str.Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.021411.97.61, 021411.97.60, Email: [email protected], Fax: 021411.98.70, Adresa internet (URL): www.iscir.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer