Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de crotalii perechi si crotalii duplicat pentru bovine.


Anunt de participare numarul 49490/12.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mira, Tel.3072449, Email: [email protected], Fax: 3072477, Adresa internet (URL): www.ansv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Domeniul sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de crotalii perechi si crotalii duplicat pentru bovine.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul DSVSA judetene si a Mun. Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de crotalii pentru bovine necesare desfasurarii activitatii de identificare si inregistrare a animalelor din specia bovine pe parcursul anului 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36941000-9 - Crotalii pentru bovine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica de 818.500 perechi crotalii bovine si 30.000 bucati crotalii bovine duplicat.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 811, 026RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 lei si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual sau in asociere cu alti operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12A.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica - Formularul 12B.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original sau copie legalizata.
- Documente privind atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania/sau din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii Formularul A.Se vor prezenta : descrierea activitatii societatii, rezultatul exercitiilor financiare pentru ultimii trei ani, declararea cifrei de afaceri in ultimii trei ani.- Autoritatea contractanta stabileste ca cerinte minime urmatorii indicatori :
- pentru a-si demonstra situatia economico-fiananciara, operatorii economici vor prezentao declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, minim3.600.000 lei fara T.V.A., echivalentul a 974.315, 95 euro, calculat la cursul de schimb valutar de 3, 6949 lei/euro valabil la data de 07.04.2008.- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de catre autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale, pentru a putea fi declarat calificat, candidatul/ofertantul va prezenta:
-informatii privind experienta similara, (completare Formular B), cerinta minima incheierea si finalizarea in ultimii trei ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat 600.000 lei, echivalentul a 162.860 euro, calculat la cursul de schimb valutar de 3, 6949 lei/euro valabil la data de 07.04.2008.- o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Formularul 12D.(Demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie scrisa a operatorului economic).
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii - Formularul nr. 12H.-certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.- prezentarea de mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru. Acestea trebuie prezentate la deschiderea ofertelor pentru a putea fi verificate produsele.
-autorizare de livrare a produselor de la producator.- certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste ca operatorul economic participant la procedura este autorizat sa furnizeze crotalii pentru identificarea oficiala a bovinelor in celelalte state membre ale Uniunii Europene.-certificat de calitate si conformitate pentruprodusele solicitate,
-certificat ISO 9001-2000 sau echivalent pentru producator si furnizor,
-recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin 2 recomandariCapacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 13:00
Locul: La sediul ANSVSA din str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de scrisoare/imputernicire valabila.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3311240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANSVSA-Biroul Litigii si Contencios
Adresa postala: Str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.3072449, Fax: 3124967, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer