Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de furnituri de birou ? birotica, papetarie, consumabile
Anunt de participare numarul 104115/15.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0232/235.100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de furnituri de birou ? birotica, papetarie, consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Iasi, sediul Consiliului Judetean Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de furnituri de birou ? birotica, papetarie, consumabile si servicii reincarcare cartuse si tonere.
Detalierea si caracteristicile tehnice sunt prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30192700-8-Papetarie (Rev.2)
30237310-5-Cartuse de fonturi pentru imprimante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de furnituri de birou ? birotica, papetarie, consumabile si servicii reincarcare cartuse si tonere.
Detalierea si caracteristicile tehnice sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP - 4000 lei, 90 zileGBE - 10% din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006,
- Certificat de inregistrare ,
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala- Firmele furnizoare, daca nu sunt si producatori, vor prezenta Autorizarea producatorului/ reprezentantului autorizatpentru livrarea produselor- Lista principalelor contracte de furnizare derulate in ultimii 3 ani
- Experienta similara,
- Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani, - Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie, - ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala licitatie electronica. Mai multe informatii - cap. 4.2 din Documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7599/15.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 27.07.2010Ora limita: ora 14:00, ora Romaniei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
1. Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
2. Instanta de judecata competenta- Tribunalul Iasi
Adresa postala: Tribunalul Iasi, str. A. Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. (+40) 232 - 260600, Email: [email protected], Fax: (+40) 232 - 219660, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: CONSILIUL JUDETEAN IASI, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 (0)232/235100, Email: [email protected], Fax: +40 (0)232/214425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 15:38