Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de furnizare abonamente - publicatii periodice straine pentru anul 2007 necesare procesului de invatamant si cercetare al UMF "Carol Davila" Bucuresti, beneficiar Biblioteca Centrala UMF
Anunt de participare numarul 19055/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Crina Mihailescu, Tel.021/3180862/172, Email: [email protected], Fax: 021/3180763
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de furnizare abonamente - publicatii periodice straine pentru anul 2007 necesare procesului de invatamant si cercetare al UMF "Carol Davila" Bucuresti, beneficiar Biblioteca Centrala UMF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biblioteca Centrala UMF "Carol Davila" Bucuresti bd. Eroii Sanitari, nr. 8, Sector 5, cod 050471
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Publicatii periodice de specialitate din strainatate pentru anul 2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22212100-0 - Publicatii periodice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
132 de titluri - abonamente
Valoarea estimata fara TVA: 321, 101RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3000 RON, prin Scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale UMF. Plata se va face in RON dupa livrare (0% avans), pe baza de factura si proces-verbal de predare-primire catre Biblioteca Centrala UMF.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii castigatori se pot asocia in scopul indeplinirii contractelor cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Certificatul de atestare fiscala a persoanelor juridice eliberat de DGFP, valabil la data deschiderii ofertei, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertei, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu toate mentiunile eliberarii cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afacere pe ultimii 3 ani, Scrisoarea/scrisori de bonitate bancara emisa/emise de banca/bancile cu care ofertantul isi desfasoara activitatile economice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14511/04.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: UMF "Carol Davila" Bucuresti - Serviciul Economic Administrativ - Str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1 - suma va fi achitata in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 10:00
Locul: Rectorat UMF "Carol Davila" Bucuresti - Str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare. Reprezentanti imputerniciti ai societatilor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de asistenta juridica UMF "Carol Davila" Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 37, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.021318072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 12:02