Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de furnizare echipamente de tehnica de calcul IT (computere personale) si pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale PC (licente software Office)
Anunt de participare numarul 143617/15.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Serbanescu, Tel. +40 0213278100, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213124365, Adresa internet (URL): www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Reglementari in domeniul energetic
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de furnizare echipamente de tehnica de calcul IT (computere personale) si pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale PC (licente software Office)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in Sediul ANRE din Str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucuresti.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare pentru achizitia unui numar de 150 computere personale (model 1-100 buc, model 2 ? 50 buc) si 150 licente software Office, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computere personale ? 150 bucati
Licente software Office ? 150 bucati
Valoarea maxim admisibila conform bugetului de venituri si cheltuieli este de:
Computere personale ? 544.355 lei (fara TVA)/cantitate total solicitata;
Licente software Office ? 241.936 lei (fara TVA)/cantitate total solicitata;
Valoarea estimata total, fara TVA: 786.291 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 786, 291RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui garantia pentru participarea in cuantum de 15.725 lei, adica 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Constituirea garantiei se va face conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care se opteaza pentru plata acesteia in contul de garantii al ANRE acesta este: RO77TREZ7005005XXX000136 deschis la ATCPMB. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 7862 lei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor in SEAP cu 5 zile. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare se va incarca in SEAP de catre toti ofertantii participanti la procedura (in copie scanata a originalului) alaturi de toate celelalte documente. In situatia in care garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 5, alin. 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011, aceasta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP (scrisoare de garantie bancara sau polita de asigurare bancara). Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua in conformitate cu Legea nr. 72/2013 coroborat cu OUG nr. 34/2009 modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, sau cazier judiciar al societatii.
Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 2.
Documente de confirmare: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul/tertul sustinator are obligatia depunerii formularelor nr.l si 2 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul nr. 3.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 4.Se va prezenta si de catre tertul sustinator. A se avea in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328/15.05.2012.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele: - Presedinte ? Niculae Havrilet;
- Directorul Directiei Juridice ? Ana Elisabeta Dumitru;
- Directorul Directiei Tehnice, IT- Daniel Serbanescu;
- Directorul Directiei Economice ? Georgica Paraschiv;
Salariatii care au intocmit si semnat documentatia de atribuire: Serbanescu Daniel, Alina Listoschi, Ilie Cojocaru.
Salariatii, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire: Daniel Serbanescu, Herescu Gelu, Cristina Troie, Alina Listoschi, Corneliu Tudor, Mihaela Dumitriu, Romald Calabiciov.
Documentele vor fi depuse: in forma-original scanat sau copie scanata conform cu originalul.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , 1. Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Note:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul/eventualii tert/tertii sustinator/sustinatori;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe solicita ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani sa fie cel putin 1.572.580 lei.
Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE si anume:
- pentru anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;
- pentru anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei;
- pentru anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei;
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), media cifrei de afaceri globale se constituie in procent de 50% adica in cuantum de 786.290 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul nr. 6 ? Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 aniAvand in vedere necesitatea de a asigura furnizarea unor produse de calitate pentru ANRE in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si apreciind ca valoarea estimata a contractului este de 786.291 lei, se solicita ca: Ofertantul sa faca dovada ca a incheiat si a indeplinit in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), unul sau cel mult 4 (patru) contracte de furnizare de produse similare, care individual sau insumate sa aiba o valoare cel putin egala cu valoarea 786.290 lei.
Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/certificat prin care sa se confirme furnizarea de produse similare.
Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi urmatorul curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE si anume:
- pentru anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;
- pentru anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei;
- pentru anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei;
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentelor in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
Documente de certificare a sistemului calitatii, sistem implementat la data depunerii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificateISO 9001/2008 privind managementul calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul nr. 7Se va prezenta copie scanata certificata de ofertant cu mentinea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20890/23.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare pentru atribuirea contractului de achizitie publica
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc si acordul/rile de asociere.Ofertantulva completa - Declaratia privind asociatii - Formularul nr. 5;2.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari in vederea transmiterii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, care vor fi incarcate in SEAP.3. Operatorul economic castigator va deschide cont bancar la una din unitatile de Trezorerie ale Statului.4.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura de atribuire.5. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba instalat un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele notificari si/sau contestatii se vor face in conformitate cu prevederile art. 256^1 si 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei - Directia Tehnica IT ? Biroul Achizitii, Investitii sau Directia Juridica
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr. 3, sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +4 0213278101, Email: [email protected], Fax: +40 213124365, Adresa internet (URL): www.anre.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 15:43