Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT ptr modernizarea infrastructurii de date


Anunt de participare numarul 144537/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Administrare a Retelei Nationalede Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala: str. I. D. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: Paul GASNER, Tel. +40 213171174/75, Email: [email protected], Fax: +40 213171175, Adresa internet (URL): www.nren.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT ptr modernizarea infrastructurii de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul achizitorului din strada Mendeleev, Bucuresti
corp Rectorat al UPB, sector 6, strada Splaiul Independentei, Bucuresti
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contracte de achizitie publica de furnizare produse echipamente IT pentru modernizarea infrastructurii de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 ( doua) loturi de continand piese ale echipamentelor It pentru modernizarea infrastructurii de date;
valoarea estimata fara TVA pentru primul lot este de 5600000 lei iar pentru cel de-al 2-lea este de 6500000 lei, conform valorilor specificate pentru fiecare lot si in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea fara TVA, pe fiecare lot in parte si se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art 86 alin 1 din HG nr 925/2006.pentru primul lot valoarea garantiei de participare este de 112000 lei iar pentru al -2 -lea lot 130000 lei.( conform valorilor precizate si in anexa B).echivalenta lei /euro va fi facuta la data de 20 iulie anul curent, respectiv la o data anterioara termenului limita de depunere a ofertelor , oricand dupa data publicarii anuntului de participare, pentru ca suma in lei sa fie cat posibil corelata cu cea in valuta.perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.modalitatea de constituier va fi prin scrisoare de garantie bancara , confrom art 86 din HG nr 925/2006, care se prezinta in original.pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei preavazute de art 278 indice 1 din oug nr 34/2006, se va retine contestatoruluicaruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conformprevederilor art 278 indice 1 din oug nr 34/2006. 10% din valoarea fara TVA a contractului- de regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art 89 si 90 din HG nr 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitate-formularul A, decalaratie privind neincadrarea in art 181-formularul B, certificat de atestare fiscala -din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele, declaratia de participant la procedura-formularul C, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, delaratie pe proprie raspundere ptr evitarea conflictului de interese, conform art 69 indice 1 din OUG nr 34/2006-dinu gheorghe- director general, ing mihai barbulescu- presedinte al comisiei de evaluare, gabriela necoara, mihail ungureanu, elena loise dumitru, florin petre si ungureanu steliana-membriicomisiei de evaluare. certificat emis de Oficiul registrului comertului, in copie - informatiile cuprinse in acesta sunt reale /valabile la data limita de depunere a ofertelor.
autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta in conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor prezenta acestea in copie, cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina lizibilase va completa formularul de Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
informatii referitoare la personalul de specialitate
informatii privind subcontractantii
informatii privind asocierea
standard de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
potrivit prevederilor art 188 alin 3 din OUG nr 34/2006, livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar.in cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea sa, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.astfel, se solicita prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, urmate de prezentarea de contracte similare de furnizari produse cu alte autoritati contractante.se va prezenta o declaratie de disponibilitate privind personalul de specialitate implicat din executarea contractului.se va specifica acea parte din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze.se va prezenta contract de asociere, daca e cazulse va prezenta in copie Certificatul ISO 9001, in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, sau echivalentul acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2013 12:00
Locul: AARNIEC, corp Rectorat, strada Splaiul Indendentei nr 313, cam. 505-506, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , persoanele imputernicite din partea operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale- in cazul in care procedura de atribuire este offline cum este aceasta, fara etapa finala de licitatie electronica si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art 256indice 2 din OUG nr 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al AARNIEC
Adresa postala: strada id mendeleev nr 21-25, bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +40 213171174, Fax: +40 213171175, Adresa internet (URL): www.nren.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer