Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de furnizare produse "Achizitie utilaje - autogreder"


Anunt de participare numarul 108141/21.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOGOSESTI (PRIMARIA COMUNEI MOGOSESTI)
Adresa postala:  COMUNA MOGOSESTI-IASI, JUDETUL IASI, Localitatea:  Mogosesti, Cod postal:  707330, Romania, Punct(e) de contact:  Reprezentant legal de proiect Stefan Maftei - Primar, Tel. 0232294411, Email:  [email protected], Fax:  0232294414, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de furnizare produse "Achizitie utilaje - autogreder"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Mogosesti, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaje - autogreder
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43221000-8 - Gredere rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie autogreder
Valoarea estimata fara TVA: 517, 293RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie participare - 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006.Documente solicitate: Declaratie privind eligibilitatea - formular 6 din Sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.
2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Documente solicitate: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 - formular 7 din Sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de 1000000 lei. Documente solicitate: formularul informatiei generale (formular nr. 8). Situatia financiara la 31.12.2009- bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copii pe care vor aparea mentiunea "conform cu originalul", semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data, vizate si inregistrate de organele competente. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM (daca este cazul)completand formularul 13.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Furnizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin un utilaj pentru intretinerea drumurilor in valoare de cel putin 500000 lei. Autorizare din partea producatorului pentru comercianti/dealeri.
Documente solicitate: Lista principalelor livrari in domeniul ce face obiectul prezentei achizitii pentru ultimii 3 (trei) ani - formular nr. 9. Experienta similiara (formular nr. 10) . Se vor atasa copii dupa contractele de furnizare, procese verbale de receptie si recomandari de la beneficiari. Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator (formular 14).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: perioada cea mai lunga punctaj max. 20 pct
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2010 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Mogosesti-Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +402131104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr.25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. +40232260600, Email:  [email protected], Fax:  +40232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MOGOSESTI
Adresa postala:  comuna Mogosesti, judetul Iasi, Localitatea:  Mogosesti, Cod postal:  707330, Romania, Tel. +40232294411, Email:  [email protected], Fax:  +40232294414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer