Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de lucrari de executie pentru investitia -?Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej??
Anunt de participare numarul 116687/10.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Pop, Tel. 0264 214742, Email: [email protected], Fax: 0264 214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de lucrari de executie pentru investitia -?Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dej, str.1 Mai nr.10
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru investitia -?Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie la obiectivul de investitii: ? Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej ?, avand ca obiecte:
- obiect 1 ? Extindere corp A- obiect 2 ? Reabilitare corpA
amplasament Dej, str. 1 Mai, nr.10, conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 451, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20000. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.4-?Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej?- Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea)Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
b) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
? Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata.
c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana. Se va atasa copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiSe va atasa Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim13.000.000 leiPersoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii
Se va completa Formularul nr. 16 ? Angajamentprivind urmatoarele asigurari: 1.Asigurarea lucrarilor si a utilajelor; 2. Asigurarea impotriva vatamarii persoanelor si a daunelor aduse proprietatii; 3.Asigurarea personalului antreprenorului, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original asigurarile inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin un contract similar, pe constructii nerezidentiale si rezidentialea carui valoare sa fie de minim 12.000.000 lei.Se va completa Formularul nr. 6 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
.Se va completa Formularul nr. 7 ? Informatiigenerale privind angajatii.Se va completa Formularul nr. 8 ? Personalce va fi angajat in contract.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 5 ? Declaratieprivind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in original sau copie legalizata, din partea beneficiarului. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- b) Se va atasa copiedupa contractul similar, a carui valoare este de minim 12.000.000 lei.- c) Se va atasa copie dupa procesul verbal de receptie la finalizarea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
30%
Descriere: Memoriu tehnic, Mediu si SSM
3.
Calitativ
10%
Descriere: Sistemul calitatii, planul calitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Dej, str.1 Mai nr.2, cam.20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.4-?Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej?- Buget local
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia se descarca electronic din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Primaria Municipiului Dej
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 2, Localitatea: DEj, Cod postal: 405200, Romania, Tel. 0264 214742, Email: [email protected], Fax: 0264 214742, Adresa internet (URL): : www.primariadej.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 12:16