Licitatie Publica - contract de achizitie publica de medicamente
Anunt de participare numarul 27840/15.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Municipal "Filantropia" Craiova
Adresa postala: Str. C-tin Brincusi nr 3, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200527, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Margineanu, Tel.0251307535, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0251307535, Adresa internet (URL): www.filantropia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie publica de medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul farmaciei spitalului str.Filantropia nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente necesare spitalului pana la data de 31.12.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
necesar medicamente pana la sfarsitul anului 2007
Valoarea estimata fara TVA: 635, 276RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1% din valoarea estimata a contractului fara tva(6352 ron); garantie de buna executie 5% din valoarea fara tva a contractului (pentru ofertantul castigator)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata cu OP 180 zile de la facturare - finantare ASP si CAS Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inaite de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
in cazul nerespectarii clauzelor contractuale autoritatea contractanta are dreptul de a executa garantia de buna executie constituita de catre furnizor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
agentul economic va prezenta: 1. declaratie de eligibilitate valabila pina la 31.12.2007; 2. declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c din OUG nr. 34/2006; 3. certificat constatator si de inmatriculare al societati emis de Oficul Registrului Comertului; 4. certificate privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componete ale bugetului general consolidat cit si locale;Documentele se vor prezenta in original iar daca nu este posibil in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil semnat si stampilat pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie de functionare; autorizatia de punere pe piata; fisa de informatii generale; fisa de experienta similara - 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 USD
Conditii si modalitate de plata: 30 Ron la csieria unitatii din str.C-tin brancusi nr.3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 16:00
Locul: la sediul spitalului str.c-tin brancusi nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a spitalului si o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.2, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos, nr.6. sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Municipal Filantropia
Adresa postala: str. c-tin brancusi nr.3, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Albania, Tel.0251/307535, Fax: 0251/307535
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 15:02