Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE MODULE RADIO SI LICENTA SOFTWARE PENTRU CITIREA CONTOARELOR DE APA


Anunt de participare (utilitati) numarul 140377/12.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STURZ, Tel. +40 269222916, In atentia: MOLDOVAN FLORIN, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INTREPRINDERE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE MODULE RADIO SI LICENTA SOFTWARE PENTRU CITIREA CONTOARELOR DE APA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC APA CANAL SA, STR. ESCHIL NR.6, SIBIU
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de module radio pentru echiparea contoarelor de apa rece si licenta software pentru descarcare si export date citiri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32237000-3 - Aparat portabil de emisie-receptie (Rev.2)
48211000-0-Pachete software de interconectare de platforme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Modul radio cu transmisie in banda libera, fara taxe si fara licenta buc 2400
2. Terminal de citirebuc 4
3. Licenta software pentru descarcare si export date citiri, pentru PC?ul intermediar necesar descarcarii datelor si asigurariimanagement - ului activitatiibuc 1
Valoarea estimata fara TVA: 658, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pana la 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 13 000 lei sau 6 500 lei in cazul IMMForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: a. Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurarisauOrdin de plata emis in favoarea autoritatii contrac!ante in contul pentru garantiile de participare nr. R076RNCB0227017921860001 deschis la BCR Sibiuin oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata, la prima cerere a autoritatii contractante.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine Garantia pentru Participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie Garantia de Buna Executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)conform prevederilor art. 278A1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile uleterioare adica Ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta i-a respins contestatia ca fiind nefondata(in acest caz se va retine suma de 4438, 35 lei, cf. art. 278A1, li!. a , din OUG 34/2006) 5% din valoarea contractului fara TVAConstituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului. sau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata In original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.? in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 , declaratie privind respectarea prevederilor art. 69' din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberate de ANAF astfel incat sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform OANRMAP nr.509/2011, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Niculescu Mircea - Director General- Gogu Ioan - Director Economic- Maier Vasile - Director Tehnic- Sturz Ioan - Sef Birou Juridic
- Bucura Cristian ? presedinte Consiliu de Administratie
- Toader Kober Claudia ? membru CA
- Micu Laura - membru CA
- Fodor Ioan - membru CA Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalent. Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data depunerii ofertei.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. in cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o Imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat In clar numele Intreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1000000 de lei.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita deautoritatile emitente .Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitatestabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de datadepunerii ofertei.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numeleintreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document originalsau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilatade ofertant.Se completeaza Formularul 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul este obligat sa faca dovada ca are implementat sistemul de management al calitatiiin concordanta cu standardul lSO 9001 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie care sa confirme ca are implementatsistemul de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei fara TVA.Ofertele nu pot decat sa se imbunatateasca in sensul micsorarii preturilor depuse anterior organizarii acestei etape. Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Ofertantii vor avea posibilitatea de a-si cunoaste locul in clasament.Vor participa la faza de licitatie electronica numai ofertantii care au declarate oferte admisibile in faza de evaluare. Daca dupa licitatia electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au acelasi pret, o noua propunere in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.03.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 11:00
Locul: SC APA CANAL SASTR. ESCHIL NR. 6, SALA DE CONSILIU, SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art.33 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA SIBIU, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Eschil, nr.6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 5500096, Romania, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer