Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de produse - aparatura de laborator


Anunt de participare numarul 49238/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264445729, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de produse - aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediu DSVSA Cluj, Cluj Napoca, str. Pta Marasti, nr. 1, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de bunuri necesare modernizarii si dotarii Laboratorului Sanitar Veterinar - DSVSA Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29711300-9 - Aparate electrotermice (Rev.1)
29243100-5-Centrifuge (Rev.1)
29500000-4-Utilaje cu utilizare speciala si piese ale acestora (Rev.1)
29714000-7-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.1)
33261000-7-Microscoape (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 508, 011RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2008 pana la 29.08.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lotul 1:2936 lei; lotul 7:1136 lei; lotul 10:788 lei; lotul 12:220 lei; Garantia de buna executie - 5% din val. contr. de achizitie- scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile europene - SAPARD ROMANIA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, in cazul declararii castigatoare a ofertei comune, cu obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata de realizare a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Ofertantii aflati pe lista neagra a APDRP publicata pe www.sapard.ro, www.apdrp.ro si actualizata in permanenta, vor fi exclusi din procedsura de licitatie.
Certificate constatatoare, altele echivalente.
Actele constitutive si actele aditionale ale societatii.
Autorizatii de functionarealtele echivalente.
Certificat de inregistrare si constatator complet, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani>decat valoarea estimata a contractului/lot sau loturi licitate.
Pe ultimul an financiar societatea sa inregistreze profit.
Lichiditatea generala pe ultimul an sa fie>100%.
Solvabilitatea patrimoniala pe ultimul an>10%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Ofertantul trebuie sa fi realizat minim 3 livrari de produse similare in ultimii 3 ani, din care cel putin 1 an sa aiba valoarea estimata a contractului/lot sau loturi licitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C1.20102261300002/18.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la caseria DSVSA Cluj sau cu OP in contul RO29TREZ2165009XXX007043 deschis la Trezoreria Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 11:00
Locul: DSVSA Cluj, Pta Marasti, nr. 1, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Reprezentantii operatorilor economici care participa la procedura de achizitie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD Masura 1.2-Proiect nr. C 1.20102261300002/18.09.2006 - intitulat Modernizare, extindere si dotare Laborator Sanitar Veterinar Cluj.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor, nr. 2-4;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor cap. IX- solutionarea contestatiilor OUG nr. 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridicdin cadrul DSVSA Cluj
Adresa postala: Pta. Marasti, nr. 1;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel.0264/445729, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer