Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de produse -vaccin antirabic inactivat pentru vaccinarea cainilor si pisicilor in varsta de peste 3 luni din curti ,explatatii sau stani si tuberculina bovina pentru diagnosticul tuberculozei bovine


Anunt de participare numarul 107541/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Buzau
Adresa postala:  municipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120081, Romania, Punct(e) de contact:  Liviu Isvoranu, Tel. 0238-725001, Email:  [email protected], Fax:  0238-725003, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de produse -vaccinantirabic inactivat pentru vaccinarea cainilor si pisicilor in varsta de peste 3 luni din curti , explatatii sau stani si tuberculina bovina pentru diagnosticul tuberculozei bovine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Buzau, str. horticolei nr. 58 bis
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este reprezentatde achizitionarea de vaccinuri pentru uz veterinar (Lotul nr. 1 - vaccin antirabic inactivat pentru vaccinarea cainiolor si pisicilor in varsta de peste 3 luni din curti , exploatatii sau stani; Lotul nr. 2 - tuberculina bovina pentru diagnosticul tuberculozei la bovine ??) necesare bunei desfasurari a campaniilor de vaccinare obligatorii cuprinse inHG nr. 1492 din 2 decembrie 2009 pentru aprobarea continuarii actiunilor sanitar-veterinare cuprinse in Programul actiunilor de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, a altor actiuni prevazute in alte programe nationale, pe care Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor trebuie sa le puna in aplicare, precum si a tarifelor maximale aferente acestora pentru anul 2010 si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2 din 20 ianuarie 2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului actiunilor de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului pentru anul 2010 si a Programului de supraveghere si control.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu caietele de sarcini din DEPO
Valoarea estimata fara TVA: 440, 350RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se incheie pana la data de 31.12.2010 cu posibilitatea prelungirii prin act aditional.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare dupa cum urmeaza: Lotul nr.1-3976 lei si lotul nr.2 - 427, 5garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conformitate cu art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A).
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta(formularul 12B).
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a ipozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa structura actionariatului /patronatului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitatte deplata etc, valabil la data deschiderii ofertelor .
-copie dupa certificatul de inregistrare-copie dupa actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale (formularul B2)
-se va prezenta bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale , scrisori de bonitate din partea bancilor , precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari /prestatii/lucrari de produse similare in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 12:00
Locul: Sediul DSVSA Buzau din Mun. Buzau , str. Horticolei nr. 58 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In conformitate cu art. 33 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6 , sector 3 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  8367, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213321240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Legislatie si Contencios sau Compartimentul Investitii , Achizitii , Administrativ si Patrimoniu
Adresa postala:  Municipiul Buzau , str. Horticolei nr. 58 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120081, Romania, Tel. 0238725001, Email:  [email protected], Fax:  0238725003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer