Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de produse


Anunt de participare numarul 22380/06.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264448877, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Cluj, Cluj Napoca, str.P-ta Marasti nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de bunuri necesare modernizarii si dotarii Laboratorului sanitar Veterinar Cluj - DSVSA Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29711300-9 - Aparate electrotermice (Rev.1)
29500000-4-Utilaje cu utilizare speciala si piese ale acestora (Rev.1)
33253200-0-Aparate de analiza (Rev.1)
33253310-4-Spectrometre de masa (Rev.1)
33261000-7-Microscoape (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 331, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-in cuantumul stabilit in Fisa de date a achizitiei.Garantie de buna executie -5%din valoarea contractului de achizitie.Se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile europene- SAPARD ROMANIA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, in cazul declarararii castigatoare a ofertei comune, cu obligativitateamentinerii asocierii pe toata durata de realizare a contractului, potrivit documentatiei de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Ofertantii aflati pe lista neagra a APDRP publicata pe www.sapard.ro, www.apdrp.ro si actualizata in permanenta, vor fi exclusi din procedura de licitatie deschisa.
Certificate constatatoare, altele echivalente.
Actele constitutive si actele aditionale ale societatii.
Autorizatii de functionare/altele echivalente.
Certificat de inregistrare si constatator complet eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatie de atribuire.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > decat oferta financiara prezentata.
Profit net pe ultimul an pozitiv.
Lichiditate generala medie pe ultimii 3 ani > 100%.
Solvabilitateapatrimoniala medie pe ultimii 3 ani > de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Ofertantul trebuie sa fi realizat 3 livrari de produse similare in ultimii 3 ani, din care cel putin 1 sa aiba valoarea ofertei prezentate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C1.20102261300002/18.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la caseria DSVSA Cluj sau cu OP in contul RO29TREZ2165009XXX007043 deschis la Trezoreria Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 14:00
Locul: sediul DSVSA CLUJ, Cluj Napoca str.P-ta Marasti nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii externi cooptati si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorul CRPDRP 6 satu Mare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD Masura 1.2.- Proiect nr.C1.20102261300002/18.09.2006 - intitulat: Modernizare, extindere si dotare Laborator Sanitar Veterinar Cluj.
VI.3) Alte informatii
Alte informatii pot fi obtinute de la Compartimentul Achizitii Investitii din cadrul DSVSA CLUJ si responsabilul tehnic de proiect Dr.Mihaiu Marian.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestattiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor cap IX - solutionarea contestatiilor OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA CLUJ
Adresa postala: p-ta Marasti nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Tel.0264/445729, Fax: 0264/447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2007 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer