Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de produse medicamentoase-SOLIAN (AMISULPRIDUM)- grupa PSIHOLEPTICE


Anunt de participare numarul 20154/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "DOMNITA BALASA"
Adresa postala: SOS. GARII NR.56, COM CERNICA, SAT BALACEANCA, JUD ILFOV, Localitatea: Balaceanca, Cod postal: 077036, Romania, Punct(e) de contact: JANA EUGENIA PETRESCU, Tel.2552400, 2550171, Email: [email protected], Fax: 2552400, Adresa internet (URL): Str. Soseaua Garii nr.56, comuna Cernica-Balaceanca, judet Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital de psihiatrie
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: furnizor de servicii medicale spitalicesti
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de produse medicamentoase-SOLIAN (AMISULPRIDUM)- grupa PSIHOLEPTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie "Domnita Balasa"-str. Soseaua Garii nr. 56, Com. Cernica-Balaceanca, Jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contr de achiz publica a produsului medicamentos SOLIAN (subst. de baza AMISULPRIDUM)Durata de valab a contr va fi pana la 31.12.2007, cu posib prelungirii cu 4 luni, cnf OUG 34/2006 Pana la 31.12.2007 cant contractata initial va fi suplimentata lunarprin act aditional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24461500-8 - Psiholeptice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant contractata initial va fi de 130 cutii x 30 tablete, urmand a se suplimenta lunar, in functie de ref de necesit.Sumele de mai jos sunt estimate pentru 130 cutii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 000 si 18, 103.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectua cu ordin de plata (din fondurile decontate de catre Casa de Asigurari de Sanatate Ilfov) in termen de maxim 60 zile de la receptia calitativa si cantitativa a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizor de produse
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006(formularul 12B)c)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala copie.
d)Certificat de cazier fiscal emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice.
e)Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice.
f) In mod obligatoriu toate celelalte avize si autorizatii solicitate la punctul B.1.2 din Documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Balanta pe luna aprilie 2007b)Bilantul pe anul 2006, inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice.
c)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (formular 21- Informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular 12D)
b)Recomandari de la 3 beneficiari cu care ati intrat in relatii contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2625/19.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2007 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 12:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie "Domnita Balasa"-str. Soseaua Garii nr.56, Com Cernica-Balaceanca, jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.82.46, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii al Spitalului de Psihiatrie "Domnita Balasa"
Adresa postala: Str. Soseaua Garii nr. 56, Comuna Cernica-Balaceanca, Jud. ilfov, Localitatea: Cernica-Balaceanca, Ilfov, Cod postal: 077036, Romania, Tel.021/255.24.00, Email: [email protected], Fax: 021/255.24.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer