Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier, pentru investitia ?Reabilitate Colegiu Andrei Muresanu, Dej ?
Anunt de participare numarul 113883/11.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Tohaneanu, Tel. 0264214742, Email: [email protected], Fax: 0264214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier, pentru investitia ?Reabilitate Colegiu Andrei Muresanu, Dej ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 10
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier, pentru investitia ?Reabilitate Colegiu Andrei Muresanu, Dej ?cod SMIS 1922
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata buget local si stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilInformatii privindsituatia economico-financiaraFisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului (FORMULAR 20), in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani2. Autorizatie de diriginte de santier emisa de Inspectoratul de Stat in Constructii - I.S.C. valabila, pentru domeniile 2 - Constructii civile, industriale, agricole, categoria de importanta B si 8 - Instalatii aferente constructiilor ? Instalatii electrice; Instalatii sanitare, termoventilatii; Instalatii gaze naturale, categoria de importanta B, cu o vechime in autorizare de minim 5 ani, pentru personalul "cheie" minim propus pentru indeplinirea contractului, in copie conform cu originalul;3. Lista principalelor contracte de prestari servicii derulate in ultimii 3 ani, Experienta similara
Cerinta minima obligatorie: demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, pe fonduri comunitare, a carui valoare gestionata sa fie minim 700.000 euro, incheiat si finalizat in ultimii trei ani. (Ofertantul este obligat sa depuna contractulde servicii similare, in copie).Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie.
Informatii detaliate privind reglementarile in vigoare la nivel national referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitate si sanatate in munca.
Cerinta obligatorie: 1. Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (ANEXA 4), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2011 12:00
Locul: Primaria Dej, cam 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se descarca din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - Primaria mun Dej
Adresa postala: str. 1 Mai, nr. 2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. 0264214742, Email: [email protected], Fax: 0264214742
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2011 14:07