Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana


Anunt de participare numarul 73846/19.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel.021/3071951, 52, 53, Email: [email protected], Fax: 021/3071959, Adresa internet (URL): www.uefiscsu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii de audit financiar independent pentru proiecte finantate de Uniunea Europeana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Sediul UEFISCSU, str. Schitu Magureanu, Nr.1, Et.3, Sector 5, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT PENTRU ACHIZITIA PUBLICA DE SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU PROIECTE FINANTATE DE UNIUNEA EUROPEANA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza ca pentru realizarea serviciilor de audit financiar independent pentru cele 5 contractele de finantare vor fi necesare un numar maxim de 20 zile/an de fiecare proiect, ceea ce inseamna un numar de 200 de zile in total .Scopul contractului este detaliat in caietului de sarcini, in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi servicii similare in conf.cu art.122/litera j din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 10000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in sit.prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare;Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social., care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetullocal;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia soc.are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul RegistruluiComertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul;Persoane juridice/fizice romane: Auditorul financiar independent: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legalizaat;Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiuneaactivpentru anul 2009-copie simpla.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2ani financiari si jumatate (2006, 2007, 2008 semestrul I) sa fie de cel putin 100.000 EURO. Cifra de afaceri se prezinta in euro sau echivalentul in lei. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor este 15.03.2009, iar cursul de schimb pentru cele doua monede este cursul de schimb afisat de BNR si valabil pentru aceasta data.
--Prezentarea Bilantului contabil pe 2 ani si jumatate financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
-Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului: Auditor manager cu rol de manager de proiect (1 specialist);Auditor senior(1specialist);Auditori juniori/asistenti (3specialisti).
- Experienta similara: Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani care sa aiba ca obiect servicii de auditare financiara a unor proiecte similare cu cel care face obiectul prezentului- Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2009 11:00
Locul: str.Schitu Magureanu, Nr.1, Etaj 3, Sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante o considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UEFISCSU
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1, Etaj3, Sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021/3071936, Email: [email protected], Fax: 021/3071959, Adresa internet (URL): www.uefiscu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer