Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii de curatenie, igienizare, decontaminare, dezinfectie si servicii de intretinere cladiri -sediu PIF


Anunt de participare numarul 52755/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Veronica Anchidin, Tel.3072449, Email: [email protected], Fax: 3072477, Adresa internet (URL): www.ansv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Domeniul sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii de curatenie, igienizare, decontaminare, dezinfectie si servicii de intretinere cladiri -sediu PIF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: La sediul Posturilor de Inspectie la Frontiera- PIF Albita, Constanta, Halemu, Moravita, Otopeni, Siret, Sculeni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de servicii de curatenie, igienizare, decontaminare, dezinfectie, dezinsectie si de servicii de intretinere cladiri si manipulare motostivuitoare pentru cele 8 Posturi de Inspectie la Frontiera.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74721000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
24250000-1-Dezinfectanti (Rev.1)
50116100-2-Servicii de reparare a sistemelor electrice (Rev.1)
63110000-3-Servicii de manipulare a incarcaturilor (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica de servicii de curatenie, igienizare, decontaminare, dezinfectie, dezinsectie si de servicii de intretinere cladiri si manipulare motostivuitoare pentru cele 8 Posturi de Inspectie la Frontiera.
Valoarea estimata fara TVA: 730, 620RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii valorii contractului pentru primele patru luni ale anului 2009.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma globala de 11000 lei, sau pe loturi astfel: Lotul 1 - 1375 lei, lotul 2 - 2750, loturile 3, 4, 5, 6, 7 - 1375 lei/LOT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual, in asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -Formular 12A.2.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Formularul 12B.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C.
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata.
5.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca:
-forma de forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica,
-atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional.6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul A.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani/global oferta de minim 1.471.000 lei fara T.V.A., echivalentul a 400000 euro, sau pe fiecare lot: Lotul nr. 1, 3, 4, 5, 6, 7 minim 183875 lei fara TVA-lot, echivalentul a 50000 euro/lot, lotul nr. 2 minim 367750 lei fara TVA, echivalentul a 100000 euro.
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de catre autoritatile competente pentru anul 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara-
cerinta minima incheierea si finalizarea in ultimii trei ani a cel putin unui contract de servicii similare cu o valoare egala sau mai mare decat 220.650 lei, echivalentul a 60.000 euro/global oferta,
sau pentru fiecare lot in parte: Lotul nr. 1, 3, 4, 5, 6, 7 minim 27581 lei fara TVA/lot, echivalentul a 7500 euro/lot, iar lotul nr. 2 minim 55162 lei fara TVA, echivalentul a 15000 euro.
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice.
-informatii referitoare la personalul de specialitate.
-informatii referitoare la masurile de protectie a mediului.
-recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2008 13:00
Locul: La sediul ANSVSA din str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de scrisoare sau delegatie valabila emisa de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Litigii si contencios
Adresa postala: Str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.3072449, Email: [email protected], Fax: 3124967, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2008 18:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer