Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE MENTENANTA, DEZVOLTARE SI MENTENANTA LICENTE SAP


Anunt de participare (utilitati) numarul 147069/07.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: MOLDOVAN FLORIN, Tel. +40 269222916, In atentia: LUHA- MIRON SIMONA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INTREPRINDERE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE MENTENANTA, DEZVOLTARE SI MENTENANTA LICENTE SAP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC APA CANAL SA
STR. ESCHIL NR.6
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE MENTENANTA POST IMPLEMENTARE A SISTEMULUI INTEGRAT SAP, DEZVOLTARE SOFTWARE SAP SIMENTENANTA LICENTE SAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suport in exploatare si dezvoltare SAP 235 zile cu o valoare estimata de 70500 euro echivalent a 315000 lei.
Mentenanta licente cu o valoare estimata de 85152 euro echivalent a 385000 lei.
mySAP ERP Professional UserNumar utilizatori 96
mySAP ERP Ltd Professional UserNumar utilizatori 10
mySAP ERP Developer UserNumar utilizatori 1
mySAP CRM Professional UserNumar utilizatori 10
Payroll ProcessingNumar angajati 1000
Billing (Consumption based contracts)Numar contracte 40.000
Invoicing&Contract AccountingNumar contracte 40.000
EDM: Device ManagementNumar contoare 40.000
EDM: Meter Reading ManagementNumar contoare 40.000
SAP Business Objects Edge BINumar utilizatori 10
MS SQL Server SAP Landscape only1
Valoarea estimata fara TVA: 155, 652EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pana la 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 14 000 leiForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: a. Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurarisauB. Virament bancar - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. R076RNCB0227017921860001 deschis la BCR SibiuValabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine Garantia pentru Participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie Garantia de Buna Executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)conform prevederilor art. 278A1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile uleterioare adica Ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta i-a respins contestatia ca fiind nefondata(in acest caz se va retine suma de 4 480 lei, cf. art. 278A1, li!. a , din OUG 34/2006). Data la care se va face echivalenta lei/valuta, aferenta garantiei de participare va fi data publicarii anuntului de participare. 5% din valoarea contractului fara TVAConstituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului. sau? scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata In original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.? in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 , declaratie privind respectarea prevederilor art. 69' din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberate de ANAF astfel incat sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform OANRMAP nr.509/2011, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul societatii in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Niculescu Mircea - Director General- Gogu Ioan - Director Economic- Maier Vasile - Director Tehnic- Bucura Cristian ? presedinte Consiliu de Administratie
- Toader Kober Claudia ? membru CA
- Micu Laura - membru CA
- Fodor Ioan - membru CA Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalent. Toate informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnataruluiFiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant, conform OANRMAP 509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1400000 de lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei, care va avea pe langa semnatura, numele intreg al semnatarului.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire.
Modalitatea de indeplinire
Se depune in original Formularul 7- INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba experienta in prestarea serviciilor de mentenanta postimplementare a sistemului integrat SAP si mentenanta licente SAP.
Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie pentru realizarea acestui contract personal tehnic de specialitate care sa aiba experienta implementarii modulului alocat in cadrul unor proiecte de implementare solutii SAP.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani - Formular 3.
Ofertantul va prezenta un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre un client beneficiar privat.
Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului Formular 4.
Ofertantul este obligat sa faca dovada ca are implementat sistemul de management al calitatii in concordanta cu standardul ISO 9001 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie care sa confirme ca are implementatsistemul de management al calitatii. Orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.12.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 11:00
Locul: SC APA CANAL SA , SIBIU, STR.ESCHIL NR.6, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art.33 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA SIBIU, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Eschil, nr.6, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269222916, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer