Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii de proiectare si lucrari de executie: "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 37712/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Sancariuc, Tel.0230 235051, Email: [email protected], Fax: 0230 235038
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare si lucrari de executie: "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Gura Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul: "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava". Cod Perseus: RO 2004/016 - 772.04.01.04.01.01.07
Locatia proiectului: orasul Gura Humorului, orasul Frasin, comuna Manastirea Humorului, comuna Ostra, comuna Stulpicani, comuna Valea Moldovei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 serviciu de proiectare;1 lucrare de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 513, 747EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.12.2007 pana la 22.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1:500 Eur, Lotul 2:5.000 Eur. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului ce urmeaza a fi incheiat pe fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare (PHARE 2004 - COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA); Fonduri de la Bugetul de stat; Fonduri de la Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ambele loturi se solicita: Declaratie privind eligibilitatea: SolicitatCerinta obligatorie: completarea Formularului 12 A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006: SolicitatCerinta obligatorie: completarea Formularului 12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: SolicitatCerinta obligatorie: completarea Formularului 12 C.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat eliberat de D.G.F.P.: Solicitat.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, eliberat de catre directiile de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul: Solicitat.Certificare ISO 9001 si 14001: Solicitat.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zile, copie a CUI si a Statutului. Autorizatie de functionare/alte echivalente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare din ultimii 3 ani: bilantul pentru ultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competente si ultima balanta de verificare. Se solicita pentru ambele loturi.- declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) - Se va completa pentru ambele loturi Formularul S1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) - cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie minim 30.000 Eur pentru Lotul 1 si 500.000 Eur pentru Lotul 2, sau 530.000 Eur pentru ambele loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1 se solicita: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- Lista de experienta similara;
- Declaratie privind echipamentele specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind subcontractantii.Pentru Lotul 2 se solicita: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Lista de experienta similara;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul 1: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Cerinta minima: un contract similar privind prestarea unor servicii de proiectare in domeniul managementului deseurilor. Se va completa Formularul 12 E; - Lista de experienta similara: Cerinta minima: Servicii similare cu o valoare cel putin egala cu 30.000 Eur. Se va completa Formularul S2; - Declaratie privind echipamentele specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor: Cerinta minima: completarea Formularului S13; - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Cerinta minima: completarea Formularului 12I si a Formularului S11 - CV - urile echipei propusa de ofertant pentru indeplinirea contractului; - Informatii privind subcontractantii: Cerinta minima: Completarea Formularul 12G privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora si a Formularului S10 - Model acord de subcontractare.Pentru Lotul 2: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Cerinta minima: un contract similar privind executia unor lucrari din domeniul managementului deseurilor. Se va completa Formularul 12 F; - Lista de experienta similara: Cerinta minima: Lucrari similare cu o valoare cel putin egala cu 500.000 Eur. Se va completa Formularul S3; - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Cerinta minima: completarea Formularului 12 H; - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Cerinta minima: completarea Formularului 12I si a Formularului S11 - CV - urile echipei propusa de ofertant pentru indeplinirea contractului; - Informatii privind subcontractantii: Cerinta minima: Completarea Formularul 12G privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora si a Formularului S10 - Model acord de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 12:00
Locul: Primaria Gura Humorului, str. Piata Republicii, nr. 14, 725300 Gura Humorului, jud. Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant din partea fiecarui ofertant, delegat sa participe la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2004 - COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, Cod Perseus: RO 2004/016 - 772.04.01.04.01.01.07, Proiectul: "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 4641, Email: [email protected], Fax: 021/310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulJudetean Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/214.948, Email: [email protected], Fax: 0230/214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primarei Gura Humorului
Adresa postala: Str. Piata Republicii, nr. 14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel.0230/235.051, Email: [email protected], Fax: 0320/235.038
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer