Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE SALUBRIZARE


Anunt de participare numarul 48200/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Arad
Adresa postala: str.Marasesti nr.18-20, Localitatea: Arad, Cod postal: 310032, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR -ACHIZITII, Tel.0257/231183, In atentia: SCMS.DRAGAN DANUT , ,Email: [email protected], Fax: 0257/256099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE SALUBRIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Incinta punctelor de frontiera , respectiv PTF NADLAC, PTF VARSAND SI PTF TURNU , Judetul ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitati de curatenie si intretinere a pistelor si platformelor de beton , a spatiilor verzi , si grupurilor sociale aferentein cele trei puncte de frontiera mentionaterespectiv P.T.F. NADLAC , P.T.F. VARSAND , P.T.F. TURNU .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74730000-5 - Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitati ce trebuiesc efectuate : - maturat , spalat cai publice, intretinere spatii verzi , intretinere grup social.
Valoarea estimata fara TVA: intre 277, 646.75 si 368, 819.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- LOTUL I-1450LEI;LOTUL II -1201, 80LEI;LOTUL III-1036, 20LEI. Garantie de bunaexecutie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri primite de la bugetul statului . Ordin de plata deschis la trezoreria arad.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 , Certificate de atestare fiscala care sa confirme plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat , Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului , Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul "Informatii generale " care contine informatii cu privire la cifra de afaceri pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul cu experienta similara , Formular cu informatii privind echipamente tehnice , utilaje de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2008 12:00
Locul: La sediul I.J.P.F. Arad , localitatea Arad , strada Marasesti nr. 18-20 , sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sa prezinte imputerniciri legale de reprezentare si o copie dupa cartea de identitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6 , SECTOR 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: STRADA TEPES VODA NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498721, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR H.G.R. NR. 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA ARAD
Adresa postala: STRADA MARASESTI NR. 18-20, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310032, Romania, Tel.0257/231103, Email: [email protected], Fax: 0257/256099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer