Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii pt proiectul Simplificarea procedurilor ad-tive pentru IMM prin introducerea de birouri unice-One Stop Shop"


Anunt de participare numarul 78381/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, of.postal 22, Romania, Punct(e) de contact: Mircea CONSTANTINESCU, Tel.021/2025181, Email: [email protected], Fax: 021/2025195, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: Directia Generala pentru IMM, Comert interior si CooperatieStructura responsabila pentru implementarea proiectului: Directia Politici, dezvoltarea si cresterea competitivitatii pentru IMM, comert interior si cooperatieAdresa: Str. Poterasi, Nr.11, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040263, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Modreanu, Tel.021-3361451, Email: [email protected], Fax: 021-3361843, Adresa internet (URL): www.mimmctpl.ro, http: //www.dce.gov.ro/dmapl/index.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii pt proiectul Simplificarea procedurilor ad-tive pentru IMM prin introducerea de birouri unice-One Stop Shop"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al proiectului (obiectivul specific) are in vedere imbunatatirea calitatii si eficientizarea furnizarii serviciilor publice destinate intreprinderilor mici si mijlocii, prin simplificarea procedurilor administrative cu impact asupra infiintarii sidezvoltarii IMM, prin introducerea de birouri unice /one stop shop.
Scopul presupune actionarea in trei directii prioritare: 1.Simplificarea procedurilor administrative si reducerea timpilor si costurilor aferente acestora, in beneficiul IMM si alintreprinzatorilor, prin infiintarea si operationalizarea biroului unic / one stop shop.
2.Dezvoltarea capacitatii administrative a MIMMCMA in special cea a Directiei de politici, dezvoltare si cresterea competitivitatii pentru IMM, comert interior si cooperatie, in ceea ce priveste livrarea unor servicii publice de calitate si eficiente, prin simplificarea procedurilor administrative pentru infiintarea si dezvoltarea IMM, prin training de specialitate destinat personalului, analize si studii axate pe identificarea modelului de birou unic adaptabil pentru Romania, fundamentarea cadrului legal si definirea solutiei tehnice.
3.Consolidarea cooperarii dintre institutiile administratiei publice cu atributii in domeniul infiintarii sidezvoltarii IMM prin realizarea unui protocol inter-institutional pentru operationalizarea si functionarea biroului unic si crearea reglementarilor legale necesare functionarii biroului unic (acte normative, regulamente, norme, etc.).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul generalObiectivul general al proiectului este imbunatatirea calitatii si eficientizarea furnizarii serviciilor publice destinate intreprinderilor mici si mijlocii, prin simplificarea procedurilor administrative cu impact asupra infiintarii sidezvoltarii IMM, prin introducerea de birouri unice /one stop shop.Obiectivul specific1) Simplificarea procedurilor administrative si reducerea timpilor si costurilor aferente acestora, in beneficiul IMM si alintreprinzatorilor, prin infiintarea si operationalizarea biroului unic /one stop shop.
2) Dezvoltarea capacitatii administrative a MIMMCMA in special cea a Directiei de politici, dezvoltare si cresterea competitivitatii pentru IMM, comert interior si cooperatie, in ceea ce priveste livrarea unor servicii publice de calitate si eficiente, prin simplificarea procedurilor administrative pentru infiintarea si dezvoltarea IMM, prin training de specialitate destinat personalului, analize si studii axate pe identificarea modelului de birou unic adaptabil pentru Romania, fundamentarea cadrului legal si definirea solutiei tehnice.
3) Consolidarea cooperarii dintre institutiile administratiei publice cu atributii in domeniul infiintarii sidezvoltarii IMM prin realizarea unui protocol inter-institutional pentru operationalizarea si functionarea biroului unic si crearea reglementarilor legale necesare functionarii biroului unic (acte normative, regulamente, norme, etc.).Rezultate preconizate
La finalizarea activitatilor propuse spre realizare in cadrul proiectului Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM, prin introducerea de birouri unice One Stop Shop se anticipeaza obtinerea urmatoarelor rezultate: - Realizarea unor studii de evaluare, pe baza consultarii cu reprezentatii IMM-urilor, in vederea identificarii barierelor administrativ-birocratice cu care se confrunta IMM-urile din Romania.
- Identificarea functiilor (analiza informationala si informatica, definirea detaliata a solutiei tehnice care sa permita implementarea fluxurilor de lucru rezultate in etapa de analiza) si proiectarea unui model pilot de birou unic pentru IMM - One Stop Shop, in vederea simplificarii procedurilor administrativ-birocratice ce vizeaza infiintarea firmei si derularea afacerii;
- Realizarea protocolului interinstitutional pentru operationalizarea si functionarea biroului unic pentru IMM - One Stop Shop si elaborarea proiectului de act normativ (acte normative) privind organizarea si functionarea biroului unic pentru IMM
- Organizarea de sesiuni de instruire a personalului din cadrul MIMMCMA, precum si din alte structuri implicate in domeniu si organizarea a doua vizite de studiu asupra bunelor practici in domeniu, in doua state membre UE cu experienta in solutii de acest tip, cu suport informatic (depunere electronica de documente si lucru colaborativ);
- Dezvoltarea si operationalizarea modelului pilot de birou unic pentru IMM - One Stop Shop, in format electronic (online);
- Infiintarea si operationalizarea unui birou unic pentru IMM/ one stop shop, in structura fizica;
- Elaborarea unui manual de proceduri pentru functionarea biroului unic pentru IMM One Stop Shop (de ordin functional, in conformitate cu standardele de calitate si de securitate in domeniu);
- Promovarea proiectului finantat din fonduri europene si a modelului pilot de birou unic, prin organizarea de evenimente si alte mijloace specifice de publicitate;
- Elaborarea si realizarea de materiale tiparite, studii, brosuri, pliante, bannere;
- Realizarea unei abordari coordonateintre MIMMCMA/ Directia de politici, dezvoltare si cresterea competitivitatii pentru IMM, comert interior si cooperatie, alte institutii ale administratiei publice cu impact asupra sectorului IMM-urilor si organizatii de IMM.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 78600 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de stat- Fondul Social EuropeanProgramul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeDomeniul de interventie 2.2. Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligib. ; - Decl. priv. neincadr.in sit. prev. la art.181/OUG nr. 34/2006 ; - Certif. constat. elib. de Min. Justitiei Of. Reg.Comertului (sau echiv.); - Cazier jud. pentru administrator(i) si pt pers. imputernicita; - Adresa de la Curtea District. / Inst. Compet. unde isi are sediul comp./suc. sau echiv.: Op. Ec. nu este in insolv./faliment/aranj. cu creditorii; - Certif. de atest. fiscalaelib. de org. de adm. fiscala al unit. ad-tiv terit., pt. plata oblig. la bugetul gen. consolidat sau echiv.; - Certif. pt plata imp. si taxelor loc.; - Certif. pt plata CAS (pt statele in care aut. fiscale nu colect. si CAS);
- Cazier jud. al comp. (pt statele unde e aplicabil);In cazul unui ONG / Pers. Jurid. non-profit, se depun doc.: - Certif. emis de Reg. Pers. Jurid. de pe langa Curtea District. unde isi au sediul social, cu anexele respective, ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, pers. autoriz.;
-. Doc. care atesta ca pers. semnatara este autoriz.: -Statutul cu modif. la zi (incl. incheierile de sedinta);
-P. V. relevante;
- Certif. de atest. fiscala elib.de org. de adm. fiscala al unit.ad-tiv terit. pt plata oblig. la bugetul de stat sau echiv., -. Certif. priv. plata impoz. si taxelor loc.; - Certif. pt plata CAS (pt statele unde autorit. fiscale nu colect. si CAS); - Cazier jud. pt pers. autoriz. mentionate in Certif. emis de Reg. Pers. Juridice si pt pers. imputernicita ; -Cazier jud. pt pers. Jurid. non-profit (pt statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Bilant Contabil
-Informatii privind cifra de afaceri-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 Informatii generale-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, -Declaratii privind cifra de afaceri (Formularul nr. 4 Informatii generale)Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008). Se completeaza Formularul nr. 4 - Informatii generale.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul formularii, implementarii si evaluarii politicilor publice la nivelul administratiei publice prin intermediul a: - cel putin 3 proiecte de asistenta tehnica finantate din bugetul de stat sau fonduri structurale derulat in tara sau in unul din statele membre UE, in domeniul instrumentelor structurale sau asimilate acestora, pentru sectorul public si privat, la nivel central si regional, avand ca scop proiecte strategice, derulate in ultimii 3 ani, din care cel putin un proiect in valoare minima de500.000 euro.
- Resurse umane si structura managementului
- Informatii privind personalul angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2.. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr.7, se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.-Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal astfel: 4. Formularul nr. 10 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular-Experti cheieExpertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 13:00
Locul: MIMMCMA Calea Victoriei nr.152, sect.1 Bucuresti, Dir. Achiz. Publice, Sist. Informatice si Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social EuropeanProgramul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeDomeniul de interventie 2.2. Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului se afla in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040547, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MIMMCMA, Directia Resurse Umane, Legislatie, Juridic si Management
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.021.2025449
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 21:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer