Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de servicii revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect tehnic si detalii de executie.


Anunt de participare numarul 45094/29.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, ,jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii Publice, Tel.0232762300, In atentia: d-nei Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.pascani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de servicii revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect tehnic si detalii de executie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Pascani, str. Stefan celMare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizuire studiu de fezabilitate , elaborare proiect tehnic si detalii de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizuire studiu de fezabilitate , elaborare proiect tehnic si detalii de executie
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 5.000 lei;Cuantum garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice finantate prinP O R 2007 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca e cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatului constatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata).Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, - Certificatului de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la Bugetul Local. valabil in ziua deschiderii ofertei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilanturilor contabile pentru ultimele trei exercitii financiare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cifra de afaceri trebuie sa fie minim 250.000 euro pe fiecare din ultimii 3(trei)ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalelor servicii executate inultimii 3 ani cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate, (CV-uri ale echipei de proiectare ce urmeaza a fi implicata in proiect)
- informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si a cadrelor de conducere pe ultimi 3 ani (organigrama personalului, numar de personal la sfarsitul ultimilor 3 ani )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Pretul cel mai mic
60%
Descriere:
2.
Capacitate tehnica si profesionala
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2931/20.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Pascani, str.Stefan cel Mare nr.16, jud.Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai operatorilor economici si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice finantate prin Programul Operational Regional 2007 2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care contestatorul il consilera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.juridic. CONSILIUL LOCAL PASCANI
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762300, Email: [email protected], Fax: 0232766259, Adresa internet (URL): www.pascani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer