Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica furnizari produse- pachete reactivi loturi


Anunt de participare numarul 28962/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANI
Adresa postala: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620167, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Contractari-achizitii, Tel.0237210432, 0237216400 int 180, 0788616400 int 180, In atentia: Gonciar Camelia, Email: [email protected], Fax: 0237210432, Adresa internet (URL): U.M. 02417 Focsani, str. Cezar Bolliac, nr.3-5, Focsani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica furnizari produse- pachete reactivi loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02417 Focsani, in conditia franco-depozit,
str. Cezar Bolliac, nr.3-5, Focsani, jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica-Pachete reactivi pentrui analizoarele ILAB 300 si ABX VEGA RETIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
24496300-0-Reactivi chimici (Rev.1)
24513200-5-Preparate de spalare (Rev.1)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este cea prevazuta in sectiunea a II-a, parte integranta a Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 249, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare, garantia de buna executie se va constitui fie prin scrisoare de garantie bancara, fie prin numerar la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Contractele incheiate cu casa OPSNAJ, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, formular 12 A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006,
Certificat de atestare fiscala, eliberat de Directia Generalaa Finantelor Publice,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor Locale, eliberat de Primarie/Consiliul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii Generale, conform modelului anexat,
Bilantul Contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de calitate ISO sau alt document similar,
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale,
Alte documente care sa ateste ca furnizorii reactivilor propusi sunt autorizati de catre producatorii fiecarui aparat sa depuna oferte, sa efectueze operatiuni de furnizare de reactivi si piese originale pentru aceste aparate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2967/17.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 13:00
Locul: Sediul U.M. 02417 Focsani, Biroul Contractari-achizitii, str. Cezar Bolliac, nr.3-5, Focsani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si Reprezentantii operatorilor economici, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati, sectia Comercial-Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brailei, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460227, Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Exercitarea cailor e atac se va efectua potrivit prevederilor art. 283-292 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contractari-Achizitii
Adresa postala: U.M. 02417 Focsani, str. cezar Bolliac, nr. 3-5, Focsani, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620167, Romania, Tel.0237/210432, Email: [email protected], Fax: 0237/210432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer