Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitie publica in leasing operational avand ca obiect achizitionarea de routere, echipamente tip firewall, Hardware Load Balancer, switch-uri LAN si componente upgrade switch-uri LAN


Anunt de participare numarul 86430/14.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.021 315 05 84
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie publica in leasing operational avand ca obiect achizitionarea de routere, echipamente tip firewall, Hardware Load Balancer, switch-uri LAN si componente upgrade switch-uri LAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de routere, echipamente tip firewall, Hardware Load Balancer, switch-uri LAN si componente upgrade switch-uri LAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32522000-8 - Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamentele, componentele si produsele software vor fi procurate in sistem leasing operational pe o perioada de 3 ani.
Tipurile si cantitatile din fiecare tip de echipament ce se doreste a fi furnizate in regim de leasing operational
- 6 echipamente tip firewall Cisco sau similar (echivalent)
- 1 echipament firewall Cisco ASA 5510 cu licenta Security Plus si modul IPS AIP-SSM-10 pentru realizare redundanta cu un echipament identic existent si 3 licente Security Plus pentru 3 Cisco ASA 5510 existente
- 3 echipamente tip router Cisco sau similar (echivalent)
- 2 echipamente tip Load-Balancer Cisco sau similar (echivalent)
- 6 echipamente tip switch Layer3 Cisco sau similar (echivalent) si 22 module tip GLC-SX, conector LC, multi-mode, 4 module tip GLC-LH, conector LC, single-mode si 4 module tip GLC-T, 1000Base-T SFP Cisco sau produse de acelasi producator al switchurilor ofertate la acest punct
- 1 card 24 porturi GigabitEthernet Cisco pentru echiparea unui Cisco Catalyst 6500 existent
- servicii de mentenanta si suport pina la data de 1 octombrie 2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 120, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.000 RON - sub forma de instrument de garantareGarantie de buna excutie - instrument de garantare in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului a autorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente;
- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 100.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor contracte de furnizare incheiate in ultimii 3ani. Se va completa formularul C1;
- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, completarea formularului F;
- se solicita ca atat furnizorul solutiei, cat si producatorul echipamentelor, sa posede certificare a sistemului calitatii (ISO 9001:2000) pentru tipurile de solutii din domeniul tehnologiei informatiei, care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.se solicita in mod obligatoriu existenta unui minim (2 solutii) de referinte privind implementari de succes ale unor solutii de routing switching-security.
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost achizitionarea de routere, echipamente tip firewall, Hardware Load Balancer, switch-uri LAN si componente upgrade switch-uri LAN si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 150.000, 00 RON fara TVA;
- ofertantul va detine certificare pentru solutii de routing switching si de security din partea producatorului echipamentelor.- ofertantul va detine personal certificat la nivel de expert tehnic si network designer din partea producatorului echipamentelor, pentru solutii de routing switching cat si pentru pentru solutii security.
- ofertantul va detine minim 4 specialisti de nivel expert tehnic si 4 specialisti de nivel network professional si 4 specialisti de nivel network designer cu norma intreaga, angajati in Romania, certificati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 10:00
Locul: Bucuresti, str. Doamnei nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare, la Curtea de apel Bucuresti.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer