Licitatie Publica - Contract de achizitie publica pentru: furnizarea unui numar de 100 de laptopuri+licente
Anunt de participare numarul 94893/24.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT - ISCIR
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Geanina Magdalena Alexe, Tel.(+4021)4119760; 4119761, Email: [email protected], Fax: (+4021) 4119870, Adresa internet (URL): www.iscir.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de testari si analize tehnice-autorizare, supraveghere si control
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica pentru: furnizarea unui numarde 100 de laptopuri+licente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Sf. Elefterie nr. 47-49 sector 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de vanzare-cumparare avand ca obiect furnizarea unui numarde 100 de laptopuri+licente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 de laptopuri+licente.
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in cuantum de 6500 lei.Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea totala a contractului, in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular ANEXA 1 si 2; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de Inregistrare al societatii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2008, inregistrat si vizat de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Lista de experienta similaraInformatii privind capacitateatehnica despecialitate si de asigurarea calitatiiAutorizare pentru livrarea produselor
Standarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale: Anexa4Recomandari (cel putin trei)(a se vedea documentatia de atribuire)Atestate de la producatorii de echipamente ca ofertantul este recunoscut ca dealer si abilitat sa execute repararea si serviceOfertantul va prezenta anexa 10ISO 9001:2000SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. a participa la etapa finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Alte informatii: in Documentatia de atribuire atasata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2010 11:00
Locul: ISCIR, str.Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Biroul Achizitii Publice Contracte, cam. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si copie a CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se regasesc in "Informatii suplimentare oferite de autoritatea contractanta"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat
Adresa postala: str.Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.021411.97.60, Email: [email protected], Fax: 021411.98.70, Adresa internet (URL): www.iscir.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 13:42