Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU TICHETE DE MASA


Anunt de participare numarul 4956/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC
Adresa postala: STR. SIRENEI NR. 25, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: DOREL JURAVLE, Tel.0230-312023 INT.117, Email: [email protected], Fax: 0230-313832, Adresa internet (URL): www.smcm.assist.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU TICHETE DE MASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC
STR. SIRENEI NR. 25
CP 725100, JUD. SUCEAVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
49.500 BUC TICHETE DE MASA LIVRATE LA SEDIUL UNITATII CONTRACTANTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22867000-5 - Tichete de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
49.500 BUC TICHETE DE MASA
Valoarea estimata fara TVA: 366, 795USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE DE 3668 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR DE SANATATE. PLATA FACTURILOR SE FACE IN TERMEN DE 60 ZILE DE LA DATA RECEPTIEI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
GRUPUL DE OPERATORI ECONOMICI A CAROR OFERTA COMUNA A FOST DESEMNATA CASTIGATOARE ISI VOR LEGALIZA DIN PUNCT DE VEDERE FORMAL ASOCIERILE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE SEMNATA DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181 DIN OUG 34/2006. DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE SEMNATA DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI PRIN CARE SE CONFIRMA INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA PENTRU BUGETUL DE STAT SI CATRE BUGETELE ASIGURARILOR DE STAT (SANATATE, PENSII, SOMAJ), CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL TERITORIAL, DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE SEM. I/2006, VIZATE DE ORGANELE IN DREPT SAU EXTRAS DIN BILANTUL CONTABIL DIN 31.12.2006 IN COPIE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI CARE TREBUIE SA FIE EGALA SAU MAI MARE DE 1.600.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE TICHETE DE MASA EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI CONTINAND VALORI, PERIOADE DE LIVRARE SI BENEFICIARI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL TREBUIE SA AIBA CEL PUTIN 10 MAGAZINE IN JUDETUL SUCEAVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1526/08.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: 25 RON SUPORT HARTIE LA CASIERIE SA IN CONT RO87TREZ5925041XXX000099 TREZORERIA CAMPULUNG MOLDOVENESC, 30 RON PRIN POSTA, 40 RON CURIERAT RAPID
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 13:00
Locul: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC, STR. SIRENEI NR. 25, 725100, SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
FIECARE OFERTANT VA FI REPREZENTAT OFICIAL IN FATA COMISIEI DE EVALUARE DE O SINGURA PERSOANA IMPUTERNICITA IN ACEST SENS CARE VA PUTEA AVEA UN SINGUR INSOTITOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL. DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118095, Adresa internet (URL): WWW.ANEREMAP.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC, STR. SIRENEI NR. 25, Localitatea: CAMPULUNG MOLDOVENESC, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0230-312023, Email: [email protected], Fax: 0230-313832, Adresa internet (URL): WWW.SMCM.ASSIST.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer