Licitatie Publica - contract de achizitie publica produse de protectie a plantelor
Anunt de participare numarul 46294/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA DOLJ
Adresa postala: STR. PALTINIS, NR.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200127, Romania, Punct(e) de contact: DELIA ALEXANDRA FILIMON, Tel.0745267849, 0722915341, Email: [email protected], Fax: 0251418127
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica descentralizata a MADR
Activitate (activitati)
Altele: agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie publica produse de protectie a plantelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DADR Dolj, Unitatea Fitosanitara, Bvd. N Romanescu, nr.41 (depozit Podari)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de pesticide pentru combaterea: boli foliare si ale spicului la grau si orz, plosnita cerealelor/gandacul balos, focul bacterian al rozaceelor si rapanul la mar si par, acarieni si mana la vita de vie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse de protectie a plantelor
Valoarea estimata fara TVA: intre 290, 000 si 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de par.tot: 5200RON d.c.pe loturi: 1=3500RON, 2=800RON, 3=150RON, 4=50RON, 5=400RON, 6=300 RON.scrisoare gar. banc., OP in ct DADR DOLJ, RO24TREZ2915005XXX004235 TREZ CRAIOVA, CF4417052
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat conform Ordin MADR nr.67/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl. privind calitatea de participant la procedura;
-decl. pe propria raspundere privind eligibilitatea;
-decl. privind neincadrarea in sit. prev. la art.181 din OUG 34/2006
-certificate constatatoare priv. indeplinirea oblig. exigibile de plata impozitelor si a taxelor catre bugetul de stat, bugetele locale
-certif. de inregistrare la registrul comertului
-extras din statutul societatii
-certificat de inregistrare pentru comercializarea ppp valabil 2008
Pentru cerintele pe larg consultati caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil inregistrat si avizat potrvit legii;
-inf. generale privind cifra de afaceri in dom. de activ. pe ultimii 3 ani;
-obligatii contractuale in desfasurare;
-scrisoare de bonitate bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-liste ale principalelor livrari de produse de protectie a plantelor efectuate in ultimii 3 ani;
-inf. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
-decl. semnata de reprezentantul legal referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea coresp. a contractului;
-documente care sa ateste standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului;
Pentru cerintele pe larg consultati caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar casieria DADR Dolj, Craiova, str. Paltinis, nr.2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:00
Locul: DADR Dolj, Craiova, str. Paltinis, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Savropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatatar a actului invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA DOLJ, compartiment achizitii
Adresa postala: str. Paltinis, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200127, Romania, Tel.0251418127, Email: [email protected], Fax: 0251418127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 12:55