Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA REABILITARE ARTERE CIRCULATIE COMUNA CIOLPANI


Anunt de participare numarul 78684/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOLPANI
Adresa postala: PRIMARIA CIOLPANI, STR. MANASTIREA TIGANESTI NR. 132, JUDETUL ILFOV, Localitatea: Ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRINA CALIN, Tel.0212668045;0212668123, Email: [email protected], Fax: 0212668045, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA REABILITARE ARTERE CIRCULATIE COMUNA CIOLPANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA CIOLPANI, JUDETUL ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BALAST SORT 0-63 MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BALAST SORT PIATRA 0-63 MM
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN CUANTUM DE 11600 RON, EMISA IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA DE LA BUGET LOCAL CU OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVED ART. 181;CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZ. SI TAXELOR CATRE BUGETUL CONSOLIDAT INCLUSIV CELE LOCALE, CERTIFICATELE SAU DECLARATIILE TREBUIE SA FIE VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR;FISA DE INFORMATII GENERALE;CERTIFICAT CONSTATATOR IN ORIGINAL SAU COPIE, EMIS DEOFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE DIN CARE SA REZULTE: 1. OBIECTUL DE ACTIVITATE AL OFERTANTULUI, CARE SA CORESPUNDA CATEGORIEI;2.NU SUNT INSCRISE MENTIUNI CU PRIVIRE LA APLICAREA LEGII 64/1995 PRIVIND REORGANIZAREA SAU PROCEDURA LICHIDARII JUDICIARE(FALIMENT SAU CA SOCIETATEA SE AFLA IN INCAPACITATE DE PLATA); CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CODUL UNIC, PENTRU PERSOANE JURIDICE/FIZICE-DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI IN DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT CONTRACTULU;ULTIMUL BILANT INREGISTRAT, DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE SUB SANCTIUNEA EXCLUDERII DE LA PROCEDURA DE LICITATIE, DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU ARE LITIGII PE ROL LEGATE DE CONTRACTE DE ACHIZITIE PUBLICA SIMILARE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE EXPERIENTA SIMILARA;DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT SI PERS. TEHNIC DE SPECIALITATE;DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE SI UTILAJELE;CERTIFICAT ISO 9001;14001;18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:00
Locul: SEDIU PRIMARIA CIOLPANI, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA INTERESATA POATE PARTICIPA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: primaria ciolpani, Localitatea: ciolpani, Cod postal: 077050, Romania, Tel.0212668045, Email: [email protected], Fax: 0212668045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer