Licitatie Publica - contract de achizitie puiet pastrav curcubeu; puietul de pastrav curcubeu trebuie sa aiba 7 grame/bu
Anunt de participare numarul 10458/17.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Tg. Jiu , str. Lt.Col. Dumitru Petrescu nr.3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: biroul productie, Tel.0253216510, In atentia: ing. Safta Florea, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie puiet pastrav curcubeu; puietul de pastrav curcubeu trebuie sa aiba 7 grame/bu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Tismana
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cumpararea de puiet de pastrav curcubeu in greutate medie pe bucata de 7 grame.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
05000000-5 - Pesti, produse pescaresti si alte produse pescaresti secundare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1000 kg de puiet de pastrav curcubeu cu greutatea medie de 7 gr /bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
500 lei garantie de participare cu posibilitate de plata direct la casieria Directiei Silvice sau prin ordin de plata in contul DS
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatattor emis de oficiul registrului comertului (CUI)
autorozatie de functionare /altele echivalenteatestat conform OM, nr. 88/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilnatul contabilcifra de afaceri medie pe un ansolvabilitate patrimonialalichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabil anual depusvaloare minima 5000 leivaloarea minima >30%valoare minima > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
responsabil tehnic de specialitatestandarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
va prezenta CVdocumente care sa dovedeasca originea puietului de pastrav si certificat sanitar veterinar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Locul: Directia Silvica Tg. Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea Tg. jiu, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorul firmei care depune oferta sau imputernicitul acestuia ce va prezenta imputernicirea scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 14:22