Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARI FACULTATIVE DE PERSOANE


Anunt de participare numarul 56620/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M. 02000
Adresa postala: STR. HANGARULUI NR 2, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN NEDELCU, Tel.0238723552, Email: [email protected], Fax: 0238723554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE ACHIZITIE SERVICII DE ASIGURARI FACULTATIVE DE PERSOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: AFGANISTAN, IRAK, KOSOVO, BOSNIA, IORDANIA, STATELE UNITE ALE AMERICIIsi tarile de tranzit din momentul parasirii teritoriului national (terestru) sau urcarea in avion/nava la plecarea in misiune si sfarseste la intrarea pe teritoriul national (terestru) sau coborarea din avion/nava la intoarcerea din misiune
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii de asigurare facultativa de persoane pentrupersonalul Ministerului Apararii aflat in misiune in afara teritoriului national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66331000-9 - Servicii de asigurare contra accidentelor si de asigurare de sanatate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare facultativa de persoane minim estimat= 10040 zile
Servicii de asigurare facultativa de persoane maxim estimat= 13870 zile
Valoarea estimata fara TVA: intre 71, 078.8 si 99, 088.9EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului. Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie si reprezinta 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului2 -DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA din Sectiunea IV - Formulare si anexe- a Documentatiei de atribuire.
Cerinta obligatorie:
-completarea formularului 3 -DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Sectiunea IV, Formulare si anexe a Documentatiei de atribuire;
Se solicita certificate constatatoareprivind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, in copie legalizata sau original, in termen.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie:
1. Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde ofertantul isi are sediul, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate (original sau copie legalizata);
Cerinta obligatorie:
2. Pentru persoanele juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se solicita prezentarea urmatoarelor informatii cu privire la: - Rezultatul exercitiilor financiare din ultimii 3 ani
- Cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Autorizatie de practicare a asigurarilor facultative de persoane eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) - copie legalizata;
- Comunicare de la CSA pe anul 2008 ca persoana juridica este autorizata sa practice aceasta categorie de asigurari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti ai persoanelor juridice care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02000 BUZAU, COMPARTIMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: str. Hangarului nr. 2, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120224, Romania, Tel.0238.723.556, 0238.723.552, Email: [email protected], Fax: 0238.723.554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer